Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@14:11:57 GMT

قیمت مرغ به 7450 تومان رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۴۵۹۹

قیمت مرغ به 7450 تومان رسید

پول‌نیوز - یک مقام مسئول گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا، پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت مرغ تا پایان ماه ادامه یابد.

محمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، از کاهش 150 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 500تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 650 و خرده فروشی 7 هزار و 450 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اکنون هر کیلو ذرت با نرخ 1045 و کنجاله سویا 1865 تومان به مرغداران عرضه می شود که نسبت به هفته گذشته به ترتیب 15 و 10 تومان کاهش یافته است.

کمالی سروستانی با اشاره به اینکه ذرت و کنجاله سویا 65 درصد هزینه تمام شده را تشکیل می دهد، بیان کرد: براین اساس قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ 8 هزار و 100 تومان است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت مرغ تا پایان ماه ادامه یابد.

وی ادامه داد: اکنون مرغداران مشغول به خالی کردن سالن های خود و جوجه ریزی برای ایام عید هستند که انتظار می رود وضعیت بازار بهبود یابد تا تولیدکنندگان به نقطه سر به سر برسند.

کمالی سروستانی در پاسخ به این سوال که احتمال افزایش قیمت مرغ به نرخ واقعی خود در بازار وجود دارد، تصریح کرد:  تحقق این امر تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر ذخایر جوجه و سایر نهاده ها نظیر ذرت و کنجاله شرکت پشتیبانی امور دام است .

بر این اساس؛ اکنون نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 400 ، ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 400، سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 هزار و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه