Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو حزب متحد دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی آلمان می‌خواهند با ارائه طرحی به پارلمان این کشور درخواست کنند که مهاجرانی که حق موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند یا با زندگی یهودیان در آلمان مخالفند، از این کشور اخراج شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از دویچه‌وله، دو حزب متحد دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی آلمان می‌خواهند با ارائه طرحی به پارلمان این کشور درخواست کنند که مهاجرانی که حق موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند یا با زندگی یهودیان در آلمان مخالفند، از این کشور اخراج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احزاب متحد سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی آلمان، خواهان اخراج مهاجرانی هستند که علیه یهودیان نفرت‌پراکنی می‌کنند. در طرح درخواستی که فراکسیون این دو حزب در مجلس نمایندگان آلمان تهیه کرده و در اختیار روزنامه آلمانی دی‌ولت قرار داده، آمده است: «کسی که با حضور یهودیان در آلمان مخالف است و حق موجودیت اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد، جایی در این کشور ندارد.»

قرار است این درخواست پیش از سالروز هولوکاست (ماجرای قتل عام یهودیان به دست رژیم نازی) در ۲۷ ژانویه 2018 به مجلس آلمان ارائه شود.

بر اساس این طرح، پارلمان آلمان (بوندس‌تاگ) باید از دولت آلمان بخواهد که برای ایالت‌های این کشور مقرر کنند تا از امکانات قانون اقامت برای اخراج خارجیانی که علیه یهودیان نفرت‌پراکنی می‌کنند، به طور مؤثر بهره بگیرند.

طبق طرح پیشنهادی احزاب متحد سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی، مجلس نمایندگان آلمان باید فراخوان به نفرت علیه بخش‌هایی از جمعیت را در آینده آشکارا بیش‌ از پیش ارزیابی و طبقه‌بندی کند و از طریق طبقه‌بندی این رفتار به عنوان موردی سخت برای اخراج، با آن مقابله کند.

اشتفان هاربارت، معاون فراکسیون دو حزب متحد در مجلس آلمان، به دی‌ولت گفت: «ما باید با یهودی‌ستیزی مهاجرانی که از کشورهای عربی و آفریقایی آمده‌اند، مصمم مقابله کنیم.»

هاربارت افزود که در برابر یهودی‌ستیزی وارداتی، باید از روش پیشگیری و نیز تمامی امکانات برای مقابله، از جمله حق اخراج، قاطعانه استفاده کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • تاثیرات سلوکیان بر خاورمیانه: از تاثیر بر هنر و فلسفه تا مواجهه با شورش یهودیان
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • درخواست تلخ کودکان سیل زده برای داشتن دمپایی (فیلم)
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش