Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: در سال‌های اخیر عمده بودجه پروژه‌های عمرانی کشور همچون راه آهن، بزرگراه‌ها و مدارس از محل درآمد شرکت دخانیات تامین می‌شود. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مصیب محمدیان شمالی ظهر امروز در بهره‌برداری از خط جدید LINE 4 کارخانه محل عمل‌آوری مجتمع دخانیات گیلان با اشاره به اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی مجموعه دخانیات ایران است اظهار داشت: سلامت جسمی و امنیت شغلی نیروی انسانی در مجتمع دخانیات بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه این شرکت خارج از مجموعه خود در حوزه‌های اجتماعی وظایف گسترده‌ای دارد تصریح کرد: شرکت دخانیات باید در حوزه‌های مختلف اجتماعی ورود کرده و حمایت‌های مطلوبی را به سمت خود جلب کند.

محمدیان شمالی با تاکید بر اینکه سال‌های اخیر متاسفانه به‌واسطه حضور شرکت‌های قدرتمند رقابتی مشکلات برای شرکت پیش آمده است ابراز داشت: با توجه به شرایط موجود، شرکت دخانیات ایران تکلیف بیشتری را در این حوزه دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر عمده بودجه پروژه‌های عمرانی کشور همچون راه آهن، بزرگراه‌ها و مدارس از محل درآمد شرکت دخانیات تامین می‌شود گفت: در حال حاضر برخی از اقدامات مذکور سالانه بیش از 2 هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی شرکت دخانیات تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه پیش از سال 92 مخاطب قانون برای دریافت بودجه‌های مذکور شرکت دخانیات ایران بوده است تاکید کرد: شرکت دخانیات ایران در سال‌های اخیر در تنگنای مالی قرار گرفته است.

محمدیان شمالی با تاکید بر اینکه هر چقدر خط تولید روان‌تر و با سرعت بیشتری در شرکت دخانیات بچرخد امکانات رفاهی در این مجتمع گسترده تر می‌شود تاکید کرد: رسیدن به این هدف با دست توانمند نیروهای انسانی این مجموعه امکانپذیر است.

وی با اشاره به اینکه تفکرات خارج از مجموعه دخانیات هیچ تاثیری بر روند فعالیت این مجموعه پویا ندارد تصریح کرد: پرسنل مجموعه دخانیات هیچ‌ توجهی به فضاسازی‌های منفی ایجاد شده از سوی رقبا نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه افراد در مجموعه شرکت دخانیات می‌توانند تاثیرات گسترده‌ای در اطلاع رسانی درست در خصوص این مجموعه به جامعه داشته باشند گفت: شرکت دخانیات ایران در حال توسعه است.

محمدیان شمالی با تاکید بر اینکه برخی افراد خارج از این مجموعه بیان می‌کنند که مجتمع دخانیات استان گیلان در حال تعطیلی است افزود: مجتمع دخانیات استان گیلان 100 درصد عمل‌آوری مواد اولیه شرکت دخانیات ایران را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مجتمع دخانیات استان گیلان بیش از 50 درصد تولیدات محصولات شرکت دخانیات ایران را بر عهده دارد خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گسترده مجتمع دخانیات استان گیلان این مجتمع هرگز به سوی تعطیلی پیش نمی‌رود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران  با تاکید بر اینکه بیش از 50 کامیون قطعات مختص مجتمع دخانیات استان گیلان در کمرگ بندرانزلی در حال ترخیص است افزود: امید است با ورود این تجهیزات به مجتمع دخانیات استان گیلان بیش از پیش شاهد موفقیت این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد