Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه محکومیت اغتشاش فتنه‌گران از سوی مردم، بهترین پاسخ ملت ایران به این آشوب‌طلبان بود گفت: مدیران کشور باید به مطالبات مردم پاسخ دهند. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌محسن محمودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: حضور گسترده و یکپارچه ملت ایران در محکومیت فتنه‌های اخیر بهترین پاسخ مردمی به فتنه‌گران و اغتشاش‌گران است؛ چرا که اغتشاشگران به نام مردم و به بهانه حمایت از مردم فتنه کرده و مطالبات اجتماعی مردم را برای رسیدن به مقاصد خود پل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این حضور و محکومیت مردمی بهترین پاسخ به فتنه‌گران است و این پیام را به فتنه گران می‌دهد که صف مردم از آنان جداست.

امام‌جمعه موقت ورامین با تأکید بر اینکه مردم ایران نسبت به وضعیت موجود حرف و انتقاد دارند عنوان کرد: اما ملت بزرگ ایران مطالبات به‌حق خود را در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند و با آشوبگرانی که بر اساس اسناد موجود، مزدوران آمریکایی‌اند؛ هیچ سنخیت و رابطه‌ای ندارند و این مردم به‌هیچ‌وجه آشوب و آشوب‌طلبان را نمی‌پذیرند.

محمودی با تأکید بر اینکه البته مدیران نظام اسلامی نیز باید به مطالبات مردم پاسخ داده و درد مردم را حس کنند، تصریح کرد: مدیران کشور باید در میان مردم باشند و نباید تنها به شعار اکتفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی خوب، باصفا هستند که نشان دادند پای انقلاب اسلامی خود ایستاده‌اند تأکید کرد: باید مطالبات مردم از سوی مسئولان رسیدگی شود و درعین‌حال نسبت به توطئه‌های طرح‌ریزی‌شده از سوی دشمنان به‌ویژه توطئه و فتنه اخیر هوشیاری و بیدارباش لازم است.

امام‌جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: مردم باید در جریان اسنادی که درباره توطئه دشمنان در به وجود آمدن این اغتشاشات و فتنه روزهای اخیر وجود دارد؛ قرار بگیرند و آن را رصد کنند تا در آینده و در صورت نیاز بتوانند به‌موقع مانند صحنه اخیر تصمیماتی بجا و درست اتخاذ کرده و از انقلاب خود دفاع کنند.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا