Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان،  از احداث و تکمیل ساختمان موسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت در لرستان، خبر داد.
وی با اشاره به اجرای این طرح با مشارکت کارگروه قرآن و عترت خاتم‌الاوصیاء و در راستای استفاده از ظرفیت مردمی برای تکمیل یا احداث ساختمان مؤسسات قرآنی مردمی، عنوان کرد: اجرای این طرح به اطلاعات جامعی نیاز دارد که لازم است مدیران مؤسسات با تکمیل فرم‌های طراحی شده و ارسال آنها ، ما را در اجرای این طرح یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدیان ادامه داد: در صورتی مؤسسه قرآنی در استان لرستان دارای مجوزی برای احداث ساختمان، زمینی با مالکیت قطعی در اختیار دارد و یا از طریق رایزنی با نهادهای دولتی، مجموعه‌های مردمی یا خیرین محلی امکان تهیه زمین دارد و برای احداث یا تکمیل نیازمند منابع مالی باشد با تکمیل برگه ضمیمه شده به‌صورت تایپی و ارسال از طریق پست پیشتاز تا تاریخ 20 دی‌ماه سال‌جاری به آدرس خرم‌آباد ابتدای کوی جهادگران بعد از دانشگاه علمی ـ کاربردی مرکز آموزش‌های تخصصی قرآن‌کریم اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات مردمی ـ فرهنگی قرآن وعترت لرستان به شماره پستی 681763113 به شماره تلفن 33226368 اقدام نمایند.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان با اشاره به این‌که در اجرای این طرح اولویت با مناطق محروم و فاقد مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت است، ادامه داد: موسسه درخواست کننده اجرای این طرح باید دارای مجوز معتبر بوده و اثبات کند بعد از تکمیل ساختمان می‌تواند به‌صورت مستقل و خودکفا به فعالیت‌های قرآنی بپردازد.
وی تاکید کرد: جمع‌آوری اطلاعات به هیچ عنوان منوط به انجام تعهد نیست لذا به محض بررسی و ایجاد منابع از طریق استان اطلاع رسانی می‌شود.
امیدیان ادامه داد: فرم درخواست باید تایپ شده و ممهور به مهر موسسه بعد از تایپ و پرینت بوده و از طریق پست پیشتاز تا تاریخ 20 دی ماه 1396 به آدرس خرم آباد ابتدای کوی جهادگران بعد از دانشگاه علمی کاربردی مرکز آموزش های تخصصی قرآن کریم اتحادیه تشکل ها و موسسات مردمی , فرهنگی قرآن وعترت لرستان به شماره پستی 681763113 به شماره تلفن 33226368 اقدام نموده و همچنین فرم تایپ شده word بدون نیاز به مهر (به‌صورت خام ) را نیز از طریق نرم‌افزار پیام‌رسان سروش به شماره 09127469815 ارسال نمایند.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان گفت: مؤسسات متقاضی برای استفاده از این طرح می‌توانند فرم درخواست را از سامانه مساق به آدرس www.masaq.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند