Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری «آناتولی»، بن‌علی ییلدیریم، ­نخست وزیر ترکیه، روز شنبه در ششمین کنگره سراسری شاخه حزب حاکم عدالت و توسعه در استان قرشهر گفت: «ثبات ایران برای ترکیه بسیار اهمیت دارد.»

او با با تاکید بر این موضوع افزود: «ما از مردم ایران می‌خواهیم در قبال توطئه‌ها هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از دخالت خارجی‌ها در ایران استقبال نمی‌کنیم و دخالت خارجی برای بی‌ثبات کردن ایران را اقدامی صحیح نمی‌دانیم. ما منتظر بازگشت ثبات و آرامش به کشور همسایه خود ایران در زودترین زمان ممکن هستیم.»

نخست وزیر ترکیه برخی کشور‌ها (بدون این که نامی از آن‌ها ببرد) را به دخالت در امور داخلی ایران متهم و تاکید کرد: برخی کشور‌ها علاقه زیادی به دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها دارند و اکنون برای ضربه زدن به ایران و ایجاد مشکلات جدید در منطقه تلاش می‌کنند.

ییلدریم تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم در هیچ جایی از منطقه تنش و بحران ایجاد شود و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد ناراحت خواهیم شد. متاسفانه برخی که نیت‌های پلیدی دارند به منطقه ما طمع ورزیده‌اند.

او گفت ترکیه کشوری است که از حقوق همسایگان و دوستانش حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

اعلام حمایت نخست‌وزیر ترکیه از ثبات ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد