Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:26:42 GMT

ثبت نام کاروان‌های راهیان نور آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۳۴۷۰

ثبت نام کاروان‌های راهیان نور آغاز شد

ثبت نام کاروان های راهیان نور ستاد شهید باقری و شهید صیاد شیرازی برای ایام نوروز ۹۷ آغاز شد. ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, ثبت نام کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری برای عید نوروز 97 از امروز آغاز شد. کاروان زائران راهیان نور در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی در بازه ای سه روزه از 16  اسفند96 لغایت اول فروردین 97 از یادمان‌های اروند,علقمه, شلمچه,طلاییه, هویزه, دهلاویه, میشداغ, چزابه, فکه و فتح المبین بازدید خواهند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در کنار بازدید زائران از مناطق عملیاتی دفاع مقدس, فعالیت‌های فرهنگی شامل روایتگری, فضاسازی, آماده سازی مقرها و برنامه‌های جانبی در اردوگاه‌ها در ستاد شهید صیاد شیرازی در نظر گرفته شده است.

 اعزام کاروان‌های ستاد راهیان نور شهید باقری که ویژه خودروهای شخصی است نیز از 25 اسفند96 لغایت چهارم فروردین 97 خواهد بود و خانواده ها در قالب این کاروان با خودرو شخصی خود از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند. در این کاروان خانواده ها در بازه های سه روزه به همراه راوی و هدایتگر کاروان از یادمان‌های علقمه, شلمچه, طلائیه, هویزه, فکه, فتح‌ المبین بازدید کرده و برگزاری برنامه های تفریحی و خانوادگی از دیگر برنامه های ستاد راهیان نور شهید باقری برای زائران مناطق عملیاتی جنوب است.

 ثبت نام در این کاروان ها از امروز 17 دی ماه آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند به سایت راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری به نشانی www.rahiyannoor.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

R1405/P1439/S4,38/CT3 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس مناطق عملیاتی دفاع مقدس راهیان نور

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در بحث کیفی سازی آموزش‌هایی برای راویان برنامه ریزی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: توجه به حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه امری ضرری است و لازم است تمام ظرفیت‌ها در این زمینه به کار گرفته شود. هر آنچه برای آموزش و پرورش هزینه شود در آینده نه چندان دور از آن بهره برداری می‌شود. 

وی افزود: دشمن می‌خواهد ذهن جوانان و نوجوانان را تغییر دهد. دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت کم آورده اما در جنگ نرم دشمن از ما پیش تر است چراکه از گذشته برای تکنولوژی خود فکر کرده است که اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی است.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی 7 اردوگاه شهرستانی دارد که سه اردوگاه آن تجهیز شده است، همچنین استان سه اردوگاه در شهرهای اندیشمک، اهواز و خرمشهر برای اردوهای دانش آموزی راهیان نور دارد و اقدامات خوبی در حوزه تجهیز اردوگاه‌ها انجام شده همچنین در بحث کیفی سازی آموزش‌هایی برای راویان برنامه ریزی شد. استان مرکزی ظرفیت‌های بی نظیری دارد که می‌توان برای اوقات فراغت و اردوهای دانش آموزی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

کریمی بیان کرد: اردوهای راهیان نور ادامه دفاع مقدس است، راهیان نور خواسته مقام معظم رهبری است و این اردوها با راهبرد ایشان این عنوان را گرفت، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور را بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و برگزاری رزمایش فرهنگی در یادمان شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و روایتگری با هدف تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردوها است که توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • تصویر کدام فرمانده بلندپایه ارتش در دادگاه منافقین نمایش داده شد؟ +عکس
  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی