Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سراج الدین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره پذیرش دانشجوی خارجی در این واحد دانشگاهی گفت: در حال حاضر تا الان دانشجو ی خارجی نداشتیم و با هماهنگی که با کشور افغانستان داشتیم قرار شده است در مقطع دکتری حقوق پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر عده ای از دانشجویان مقطع ارشد از کشور افغانستان برای ما یک سری مدارک فرستاده اند و اعلام آمادگی کردند که فعلا فقط برای رشته حقوق رایزنی شده است و درصددیم که در رشته های دیگر هم پذیرش دانشجو خارجی داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: قسمت بین الملل قشم یک واحد جداگانه بود که در حال حاضر تقریبا دوسال است که با واحد قشم ادغام شده است و به عنوان پردیس بین الملل قشم نامیده شده است و به عنوان یک دانشکده است که در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش دارد و شامل رشته های حقوق مدیریت حسابداری و عمران است .

محبی تصریح کرد: در حال حاضر یک تعداد رشته و یک تفاهم نامه با واحد علوم تحقیقات داریم که شامل 26 رشته دکترا و حدود 12 رشته در مقطع کارشناسی ارشد است که با واحد علوم تحقیقات براساس تفاهم نامه ای که داریم در حال فعالیت است .

وی خاطر نشان کرد : دانشگاه آزاد در مناطق آزاد قشم تحت نظر واحد علوم تحقیقات و با واحد علوم تحقیقات همکاری دارد و براساس دستور العمل سال 89 در حال حاضر حدود دوسالی است که اجرایی شده است و در واحدهای مناطق آزاد و بر طبق تفاهم نامه با دانشگاه علوم تحقیقات دانشجو پذیرش می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اظهار داشت: پذیرش دانشجو براساس رشته هایی است که واحد علوم تحقیقات اعلام می کند و اساتید هم از واحد علوم تحقیقات و قشم تامین می شوند و 35 درصد هزینه واحد علوم تحقیقات از شهریه ها دریافت می کند ولی هزینه استاد و اسکان و رفت وآمد به عهده واحد قشم است و در امدهایی که در واحد قشم بوده است تا امروز بیشتر از طریق سپرده گذاری بوده است و هنوز راهکار جدید دیگری نداشته اند.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: بنده با توجه به اینکه به تازگی چند ماهی است این سمت را پذیرفته ام برنامه هایی برای در آمد زایی دراین واحد دانشگاهی دارم از جمله تاسیس یک دهکده توریستی در دانشگاه، چون بحث توریست و بوم گردی در منطقه قشم فعال است و لازم است کار شود بنابراین درصددیم در محوطه دانشگاه دهکده توریستی ایجاد کنیم و ازطریق آن بتوانیم منبع درامدی کسب کنیم که یکی از طرحهای مورد نظرمان است و البته طرحهای دیگری هم در نظر داریم که امیدواریم درآینده به سود دهی برسند.

خبرنگار : ندافراهانی

رئیس دانشگاه پردیس بین الملل قشم سراج الدین محبی نحوه پذیرش دانشجو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی محمدجواد سلمانپور را به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند دکتر محمد جواد سلمانپور معاون سابق بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت، با صدور حکم وی را به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با اهدای سلام نظر به مراتب شایستگی، تجارب ارزشمند و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

«امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمود‌ها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در سند گام دوم انقلاب اسلامی و با رعایت اصول قانون مداری و منشور اخلاقی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس اسلامی و دولت خدمتگزار سیزدهم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰ مرکز واحد استان همدان تحصیل می‌کنند
  • مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم
  • نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی تغییر کرد
  • ملاک پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی منوط به سوابق تحصیلی شد
  • اعلام شیوه پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی در آزمون کاردانی به کارشناسی
  • پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی از سال آینده کاردانی به کارشناسی براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود
  • پذیرش در کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون شد