Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی،در دیدار با استاندار گیلان در رشت با اشاره به اینکه کشتی سنتی گیله‌مردی در گیلان بخشی از زندگی مردم محسوب می‌شود اظهار داشت: بعد اجتماعی کشتی در استان گیلان نسبت به سایر استان‌های کشور متفاوت‌ است.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه کشتی گیلان جزئی از فرهنگ غنی مردم این منطقه است افزود: فردین معصومی به‌عنوان یکی از قهرمانان رشته کشتی از حوزه کشتی سنتی در استان گیلان به این جایگاه در سطح ملی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم با تاکید بر اینکه رشته‌ کشتی در استان گیلان نیازمند حمایت همه جانبه از سوی دستگاه‌های اجرایی است تصریح کرد: گیلان تنها استان فاقد خانه‌ و مرکز آکادمیک کشتی در مرکز استان در سطح کشور است.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه تاسیس خانه‌ کشتی ظرفیت گسترده‌ای را در استان گیلان به وجود می‌آورد خاطرنشان کرد: عدم وجود خانه کشتی در استان گیلان با وجود جایگاه ویژه و غنی فرهنگی استان در سطح کشور زیبنده نیست.

خادم خواستار میزبانی استان گیلان در برگزاری یکی از مسابقات بین‌المللی کشتی شد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در نحوه‌ برگزاری و تعداد میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی جزو برترین‌های دنیا محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه به‌صورت سالیانه 12 رویداد بین‌المللی در حوزه‌ کشتی در ایران برگزار می‌شود اظهار داشت: برگزاری این مسابقات در استان‌ها از سوی فدراسیون کشتی دنبال می‌شود.

خادم از برگزاری مسابقات "جام شاهد" و "جام یادگار امام" در سال 97 خبر داد و خاطرنشان کرد: شهر رشت را می‌توان در برگزاری مسابقات مذکور در راستای تحرک مطلوب در رشته کشتی استان گیلان به‌عنوان میزبان معرفی کرد.

انتهای پیام/ع

استان گیلان تنها استان فاقد «خانه کشتی» در کشور است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از مددجویان زندان های استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود