Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  محسن اعتماد  ،مدیرکل راه آهن استان قم در خصوص برگزاری این مانور اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین مانوری آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر نیروها و واحدهای عمل کننده است و در همین راستا اداره کل راه آهن قم با ارائه دو طرح و سناریوی مانور خروج از خط قطار مسافری و گروگان گیری توسط تیم ترورسیتی حد فاصل ایستگاه‌های قمرود و محمدیه یکی از ادارات فعال در این مانور بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: با اجرای یکی از این سناریوها بلافاصله نیروهای امدادی اعم از اورژانس، پلیس و آتش نشانی به ایستگاه محمدیه اعزام و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند .

 

مدیرکل راه آهن استان قم با تاکید بر اینکه راه آهن قم از حساسیت بالایی هم در زمینه باری و هم در زمینه مسافری برخوردار است بیان کرد: با تعاملی که با نیروهای امدادی استان صورت گرفت نقشه‌ها و همچنین راه‌های دسترسی به مناطق و ایستگاه‌های راه آهن قم در اختیار نیروهای امدادی قرار گرفت تا در صورت نیاز در کمترین زمان بتوانند کار امدادی را انجام دهند.

 

وی همچنین از طراحی و ارائه اپلیکیشن با عنوان راه‌های دسترسی به خطوط ریلی استان قم خبرداد و اظهار کرد: این نرم افزار کاربردی که با همت گروه ایمنی و خط و گروه نظارت برخط طراحی شده است به زودی در اختیار نیروهای امدادی استان قرار داده می‌شود.

 

اعتماد ادامه داد: تمام نقاط دسترسی به ایستگاه‌های اداره کل راه آهن قم دراین نرم افزارگنجانده شده تا امکان دسترسی نیروهای امدادی به سهولت صورت گیرد.

انتهای پیام/ت

ارائه اپلیکیشن با عنوان راه‌های دسترسی به خطوط ریلی استان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق