Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیر هماهنگی شبکه‌ها و موسسات خیریه کمیته امداد با اشاره به فعالیت هزار مرکز نیکوکاری گفت: شناسایی فقرا و خیران و برقراری ارتباط بین این دو، اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است.

رضا برنگی در حاشیه بازدید از مراکز نیکوکاری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراکز نیکوکاری نقش مهمی را در تسهیل خدمت رسانی به نیازمندان ایفا می‌کنند و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های بی بضاعت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: شناسایی فقرا و همچنین خیران و برقراری ارتباط بین این دو اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است و فلسفه و ماهیت تشکیل شبکه‌های نیکوکاری نیز در محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محلات در کمک رسانی به نیازمندان است.

مدیر هماهنگی شبکه ها و موسسات خیریه کمیته امداد کشور از فعالیت هزار مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و افزود: اخذ مجوز فعالیت هزار مرکز دیگر نیز در دست اقدام است.

برنگی بیان داشت: خوشبختانه استان بوشهر از استان‌های پیشرو و فعال در عرصه نیکوکاری است و شبکه های نیکوکاری در سطح این استان فعالیت خوبی دارند. 

وی ابراز داشت: کمیته امداد بسترساز اصلی مراکز نیکوکاری در سراسر کشور در بطن محلات به صورت مردمی با انتخاب معتمدین محل به عنوان هییت عامل است.

این مسئول تصریح  کرد: این نهاد وظیفه ایجاد سیستم هدایت و نظارت را داشته و پشتیبانی مراکز را در صورت لزوم از برنامه‌های اصلی خود می‌داند و این مراکز به صورت کاملا مردمی وخودگردان بدون هیچ‌گونه وابستگی سازمانی به کمیته امداد در فضای کاملا غیر سیاسی طبق استانداردهای این نهاد به فعالیت ادامه خواهند داد.

مدیر هماهنگی شبکه ها و موسسات خیریه کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: کمیته امداد مطابق اساس نامه واسناد بالا دستی خود در رویکرد تحولی این نهاد  مسیر همکاری وتعامل با خیریه های همسو فعال ودارای مجوز رسمی را در قالب همکاری های مشترک برای مددجویان ونیازمندان به طورجدی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: همکاری با این قبیل تشکل‌ها در چارچوب کاملا شفاف و مشخص آینده روشنی را در زدودن فقر از چهره ایران اسلامی را خواهد داشت که این مهم قطعا با هدایت‌های هیئت امنای این نهاد و حمایت‌های پدرانه رئیس امداد محقق خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان