Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:20:55 GMT

ترامپت ویژه اغتشاشات رسید!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۶۶۹۷

ترامپت ویژه اغتشاشات رسید!

خبرگزاری شبستان:سه قسمت جدید انیمیشن طنز ترامپت در واکنش به اغتشاشات اخیر ایران تولید شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استودیو رضوان، سه قسمت جدید ترامپت با موضوع سیاست یک بام و دو هوای ترامپ در برخورد با ملت ایران تولید شده و در صدا و سیما و شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.


این سه اپیزود جدید ترامپت، مشت کوبنده، دوستی خاله خرسه و امداد رسانی نام دارند که به کارگردانی رسول آذرگون و تهیه کنندگی اسدالله دیانتی در استودیو رضوان  تولید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


گفتنی است مجموعه انیمیشن طنز ترامپت شامل صد قسمت انیمیشن صامت است که رفتارهای احمقانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را به تصویر می کشد ؛ محصول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) می باشد.
 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام اسامی فینالیست‌های بخش‌های مختلف فستیوال MENA Games Industry Awards ۲۰۲۴، دو محصول گیم آپ (GameUp) و ریمیت (Reymit) از استودیو «سورنا گیمز» نیز نامزد دریافت جایزه از این فستیوال شده‌اند.

این جایزه برای شرکت‌هایی است که از اکوسیستم MENA از طریق ابزارهای توسعه اختصاصی - موتور بازی، هوش مصنوعی، میان‌افزار و غیره - یا امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات (یا ابزارهای دیگر) پشتیبانی می‌کنند.

سرویس ریمیت (Reymit) سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین از استریمرها است و به گفته حسن مهدی اصل مدیرعامل سورنا گیمز این سرویس در حال حاضر با ۱۱۰ هزار نفر استریمرها و تولید کنندگان محتوا در حال همکاری است.

گیم آپ (GameUp) دیگر محصول این استودیو نیز پلتفرم دانلود بهترین بازی‌های آنلاین و کامپیوتر است. این پلتفرم به‌عنوان مرجع مخصوص بازی‌های کامپیوتر در ایران در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر دارد و سرویس‌های مختلفی را به بازی سازان و گیمرهای ایرانی ارائه می‌دهد.

حسن مهدی اصل مدیرعامل سورنا گیمز در پاسخ به این پرسش که چقدر با رقبای این بخش آشنایی دارد، گفت: رقبای بزرگ و غربی هستند و نمی‌دانم چرا در منطقه منا شرکت داده شدند. مخصوصاً Xsolla که یکی از سرویس دهندگان بزرگ آمریکایی است که اخیراً در منطقه منا هم حضور پیدا کرده است. البته حضورشان در منطقه منا نبوده و فقط انتشارشان در منطقه منا بوده است. یا شرکت Tamatem که یک شرکت اردنی است ولی آنها هم یک پلتفرم انتشار به اسم Tamatem Plus راه‌اندازی کرده‌اند. بقیه استارتاپ‌هایی که در دسته‌بندی ما هستند، خیلی شرکت‌های بزرگی نیستند و جز استارتاپ‌های تازه تأسیس به شمار می‌آیند.

مدیرعامل سورنا گیمز درباره اعتبار و جایگاه برگزاری این رویداد و جوایز گفت: جدا از بحث جایزه مالی، اعتبار خود رویداد اهمیت دارد. در منطقه منا مدت زیادی بود که جشنواره و رویداد بزرگی برگزار نشده بود. این رویداد می‌تواند یکی از آن رویدادهای مهم باشد که در منطقه منا در حال برگزاری است. این رویداد می‌تواند کل اکوسیستم گیمینگ منطقه را تحت‌الشعاع خودش قرار دهد. مثلاً در ترکیه رویدادهای زیادی برگزار می‌شود ولی مقیاس آنها این قدر بزرگ نیست و بیشتر تیم‌های ترکیه‌ای شرکت می‌کنند. ولی رویدادهایی که در دبی برگزار می‌شود هم خود آسیا را درگیر می‌کند و هم خاورمیانه را. من خیلی می‌بینم که تیم‌های آسیایی و جنوب شرق آسیا مثل هند، پاکستان، مالزی، سنگاپور، چین و ژاپن در این رویداد شرکت می‌کنند. از این جهت وزن آن به نسبت رویدادهای ترکیه که فقط تیم‌های ترکیه و کشورهای اطراف ترکیه در آن شرکت می‌کنند، اهمیت بالاتری دارد. از نظر اعتباری هم رویدادهای بهتر و بزرگ‌تری است.

فهرست نهایی منتخبان این فستیوال توسط هیئت داوری متشکل از بیش از ۸۰ متخصص صنعت بازی در حال رأی‌گیری است و برگزیدگان پنج‌شنبه ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، به عنوان بخشی از اجلاس گیم اکسپو دبی ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد. علاوه بر این دو محصول استودیو سورنا گیمز، دو بازی «امپراتورهای قلابی» از استودیو «پرشالند» و «پسرخوانده» از استودیو «پاییزان» نیز نامزد دریافت جایزه از این فستیوال هستند.

کد خبر 6090584 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول