Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی٬ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی٬ محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی، در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان که امروز در استانداری برگزار شد٬ از برگزاری جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری با محوریت خراسان شمالی طی هفته جاری خبرداد و اظهار داشت: باید داشتن شهرهایی برخوردار در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌ها جزو اولویت و اهداف ما قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اهداف مهم این ستاد برخورداری همگانی و توجه ویژه به مناطق محروم کشور است بنابراین باید با طرح مصوباتی که زمینه توسعه و پیشرفت استان را در حوزه شهری فراهم می کند، بتوانیم اعتبارات لازم را جذب کنیم.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: تمامی آمارها، اعداد و ارقامی که از دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برای ارائه گزارش در این ستاد جمع آوری شده است، باید شفاف و دقیق باشد و اگر نیاز به اصلاح دارد ، اقدامات لازم انجام شود.

صالحی خاطرنشان کرد: بازآفرینی پایدار شهری باید با هدف ارتقای شاخص های کیفیت زندگی همراه شود؛ ضمن این که بتوانیم مسیر توسعه و پیشرفت را در شهرهای استان هموار کنیم.

وی تصریح کرد: ارائه آمار از تمامی حوزه‌ها برای ستاد ملی بازآفرینی شهری باید زمینه ساز اقدامات جدی تر ما برای فعالیت‌های گسترده در حوزه های مختلف قرار گیرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود