Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: ۴۷۰ دانش آموز نخبه قرآنی خادم افتخاری بقاع متبرکه گیلان شدند.

حجت الاسلام ستارعلیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اعلام کرد: 470 دانش آموز منتخب رشته‌های مختلف قرآنی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی دانش آموزی گیلان به عنوان خادم افتخاری بقاع متبرکه محل زندگی خود در سراسر استان گیلان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی اظهار داشت: این طرح باعث می‌شود مجاوران و زائران بقاع متبرکه امکان و فرصت  از استعداد و توانمندی‌های قرآنی این نخبگان قرآنی نوجوان را داشته باشند.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان، برگزاری مسابقات قرآنی و حمایت مالی وم عنوی از برگزاری مسابقات قرآن را از رسالت‌های مهم سازمان اوقاف در سراسر کشور برشمرد و گفت: تداوم اینگونه فعالیت‌های قرآنی موجب معرفی استعدادهای نوجوان و جامعه به ظرفیت قرآنی کشور می‌شود.

 

وی افزود: نوجوان و جوانی که با قرآن مانوس شد هم خود و جامعه را از لغزش مصون می‌کند.

 

علیزاده اذعان کرد: طبق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با سازمان اوقاف و امور خیریه، مسابقات قرآنی دانش آموزی با حمایت مالی و نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان تنها استانی در کشور است که از محل عواید بقاع متبرکه و موقوفات با نیات قرآنی استان، تمام تعهدات مالی خود را نسبت به مسابقات دانش آموزی سال گذشته انجام داده است.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: اداره اوقاف و امور خیریه گیلان نزدیک به 40 میلیون تومان به تامین جوایز مسابقات قرآنی دانش آموزی کمک کرده است  .

 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد