Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت نفت گفت: محموله نفتکش ایرانی که در آب‌های چین دچار حادثه شده، میعانات گازی را به سفارش شرکت« هاناوا توتال» متعلق به کره جنوبی، حمل کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی آنا، سخنگوی وزارت نفت با اعلام اینکه هنوز اطلاعات جزئی از حادثه برخورد نفتکش ایرانی با کشتی تجاری چینی در آب‌های این کشور در اختیار نیست، گفت: محموله این نفتکش، میعانات بوده که به سفارش شرکت «هاناوا توتال» متعلق به کره جنوبی حمل شده و قرار بوده بر اساس FOB به آنها فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد که ارزش این نفتکش، رقمی حدود ۷۰ میلیون دلار است و بیمه آن توسط یک شرکت خارجی انجام شده است.

یک نفتکش ایرانی در ۶۰ مایلی کره جنوبی تصادف کرده و دچار آتش سوزی شده است. در قراردادهای فوب (FOB) تحویل کالا در عرشه کشتی در مبدا است. فروشنده وقتی کالا را از روی نرده کشتی عبور داد، ریسک خود را خاتمه داده است.

هزینه حمل و بیمه و عقد قرارداد حمل از بندر، تحویل بار و بیمه و بازرسی با خریدار است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت۲۳:۳۱دقیقه۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد.   وی افزود:نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت