Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، گفت: رژیم پهلوی قصد جدا کردن دین از مردم را داشت و با تقلید کورکورانه از غرب، حجاب را مانع حضور زنان در جامعه می دانست .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن فروزان نژاد، رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در گفتگو باهرمز در خصوص سالروز عمل ننگین کشف اجباری حجاب توسط رضا شاه، اظهار کرد: رضا شاه از مهره های انگلیسی بود که عهد بسته بود طی 50 سال اهداف خبیثانه آنان را در ایران به اجرا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: یکی از این پیمان ها کشف حجاب بود که ابتدا از زنان دربار شروع شد و بعد به خیابان ها و زنان دیگر کشیده شد و مردم نیز در اعتراض به این عمل شرم آور در مسجد گوهرشاد تجمع کردند که بار دیگر با نمایش قدرت و غلدری رضا شاه رو به رو شد و پاسخ مردم با گلوله داده شد.

فروزان نژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از زنان نتوانستند این وضع را تاب بیاورند، تصریح کرد: زنان زیادی خود را در خانه زندانی کردند و چندین نفر در ایران سکته کردند که این خود خط بطلانی بر ادعای آزادی خواهی زنان رضا خان بود.

وی گفت: آن ها قصد تقلید کورکورانه از غرب را داشتند و حجاب را مانع حضور زنان در جامعه می دانستند و این بی حجابی نه بر دانسته های زنان افزود و نه باعث شد که نقش سازنده ای در جامعه داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه رژیم پهلوی قصد جدا کردن دین از مردم را داشت، افزود: فریادهای مدرس در مجلس مردم را از جور آشکار رضاشاه آگاه کرد و این مقدمه ای برای ایستادن در مقابل ظلم آنان بود که بارقه های انقلاب را در ایران روشن کرد.

فروزان نژاد با اشاره به اینکه انقلاب ما برای اسلام بود نه مسائل اقتصادی، اظهار کرد: حجاب امروز ما از برکات خون مبارزانی چون مدرس است و باید آگاه باشیم که هدف غایی دشمنان ما تسخیر سنگر حجاب بانوان ما است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولی در مقابل بی حجابی کارکنانش بی تفاوت باشد آن فرد مشروعیت شرعی ندارد چرا که بد حجابی کج دهنی به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای اقامه نماز مازندران، حکمرانان شایسته را نمازگزاران واقعی جامعه توصیف کرد و افزود: ظرفیت گروه های مردمی مازندران همواره قدرتمندترین گروه ها هستند و باید گروه های مردمی اقامه نماز جماعت با مشارکت جوانان همانند گروه های خیرین و محیط زیست فعال شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول سازی نماز در دستگاههای اجرایی مازندران باید عملیاتی شود، ادامه داد: مراکز علمی و دانشگاهی مازندران در اهمیت برپایی اقامه نماز جماعت باید بیشتر پای کار باشند. پیشینه دیار علویان در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی را باید همواره حفظ و ترویج کنیم.

نوری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در گفتمان سازی اقامه نماز مازندران بیشتر ورود داشته باشند، گفت: امروز خطر جدی که جامعه اسلامی و دینی را تهدید می کند، فردی کردن دین است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه اقامه نماز در دیار علویان همواره باید با جدیت عملیاتی شود، گفت: اگر مردم را پای فریضه نماز بیاوریم، مابقی فرایض دینی و اسلامی عملیاتی می شود. نور نماز همه فرایض دینی را روشن می کند، بنابراین اقامه نمازجماعت در همه نقاط مازندران باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

استاندار مازندران به تظاهرات دانشجویان آمریکایی در راستای. حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: به طور یقین دانشجویان و جوانان مراکز علمی و دانشگاهی کشور باید بیش از پیش ورود داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901983

دیگر خبرها

  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود