Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:54:53 GMT

طبیعتی که زباله آن را متعفن کرده است + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۳۰۶۰

طبیعتی که زباله آن را متعفن کرده است + عکس

سایت دفن زباله غیر اصولی شهرستان روانسر سالهاست که طبیعت را متعفن کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب روانسر، طبیعت و محیط زیست، موهبتی خداوندی است که از مجموعه موجودات، منابع و عوامل و شرایط هماهنگی که در اطراف هر موجود زنده وجود دارد و ادامه حیات به آن وابسته است به وجود می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعت، برای بقای نسل بشر آفریده شده است و پیوندی ناگسستی میان انسان و طبیعت وجود دارد و شکی نیست که آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر می گذارد و پیآمدهای زیان باری برای زندگی انسان و سایر موجودات به وجود می آورد.

شهرستان روانسر جز معدود و شاید اولین شهرستان های اورامانات می باشد که سایت دفن زباله غیر بهداشتی آنها در دل طبعیت قرار دارد و این موضوع را می توان از شاهکارهایی مدیریتی برشمرد.

از زمان دفن زباله در دامان طبیعت شهرستان روانسر چندین سال است که می گذرد و آنچه که مُسّلم است گذر زمان و انباشت زباله در دلِ طبیعتی است که دیگر بویی از طبیعت نبرده است.

پایگاه خبری تحلیلی سراب روانسر، بارها و بارها موضوع سایت دفن زباله را به مسئولین مربوطه متذکر شده است و در این راه تنها وعده هایی از جنس زمان، بر روی مسند مدیریتشان دیده شده است.

خرداد ماه سال 94، حسین ویسمرای فرماندار شهرستان نیز در این خصوص به سراب خبرنگار سراب روانسر، گفت: در تلاش هستیم حداقل سه شهرستان روانسر، جوانرود و پاوه را به صورت تجمیعی و کاملا مکانیزه در حد فاصل منابع طبیعی بخش شاهو که هر سه شهرستان دسترسی داشته باشند انجام دهیم و این نیاز به یک کار کارشناسانه دارد و نباید گذاشت تکرار وضع موجود به دیگر مکانها برسد.

به گزارش سراب روانسر، در دنیای فوق پیشرفته ی امروزی که تلمبار زباله در جهان منسوخ گردیده است لازم است مدیران منطقه ی اورامانات خصوصأ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فکر اساسی به حال این موضوع نمایند چرا که این موضوع دیگر هیچ کم کاری را از سوی مسئولین نمی طلبد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز

زیارتگاه و گورستان خالد نبی با سنگ‌گورهای شگفت از گستره‌های طبیعی و تاریخی شهرستان گنبد کاووس در استان سرسبز گلستان به‌شمار می‌رود، این زیارتگاه، با توجه به قدمتی که دارد توجه بسیاری از گردشگران و همچنین باستان‌شناسان را به خود جلب کرده است.

دریافت 27 MB

تصویربردار: حدیثه پاسندی / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی