Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان طهماسبی: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، کارآفرینی و ترویجی به‌صورت رایگان برای افراد مستعد باعث ایجاد زمینه مناسب برای حضور مددجویان در فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ارسلان طهماسبی؛ رئیس مدیریت کمیته امداد شهرستان اهر در گفتگو با اهروصال، از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای نیازمندان و مددجویان در ۹ ماهه اول امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فقرزدایی با ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه کسب‌وکار محقق می‌شود افزود: کمیته امداد به‌منظور افزایش شان و منزلت خانوار تحت حمایت، برنامه‌های وسیع و دقیقی برای اشتغال جامعه تدوین کرده است.

طهماسبی در ادامه افزود: در قالب مهارت‌آموزی ۱۵۲ نفر، پایدارسازی توسعه ۴۲۴ نفر، کارآفرینی ۴۹ نفر، کاریابی ۳۳ نفر و همچنین استادشاگردی ۲۰ نفر از حمایت کمیته امداد برخوردار شده است.

رئیس مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر در پایان عنوان کرد: در ۹ ماهه اول امسال مبلغ یک میلیارد و هشتادونه میلیون تومان از طریق منابع امدادی (صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ) به ۱۷۶ نفر پرداخت گردیده و مبلغ یک میلیارد و شش‌صد و هشتادونه میلیون تومان از طریق منابع بانکی به ۱۳۳ نفر تسهیلات پرداخت گردیده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی