Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف داوودی شیوع و رشد سرطان به خصوص سرطان های گوارشی در استان آذربایجان شرقی را نگران کننده عنوان و خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید نسبت به شیوع این بیماری تحقیق و از درمان های جایگزین و پیشرفته به جای شیمی درمانی استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, یوسف داوودی ظهر امروز در جمع  مسئولین دانشکده علوم پزشکی سراب احداث بیمارستان سراب و سرعت در تجهیز آن را بی نظیر عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه در رابطه با مکان این بیمارستان بحث هایی هست و اصولا این بیمارستان نباید در منطقه مسکونی احداث می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:با توجه به اینکه اکثر بیماری ها بار میکروبی دارد و تجمع بیماران در یک منطقه مسکونی در موارد بحران می توان مشکل آفرین باشد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تخصیص بیش از ۷۰ میلیارد اعتبار در دو سال گذشته را عنایت ویژه دولت و وزیر بهداشت به خصوص در عدم پرداخت ۲۰ درصد سهم شهرستان  به دولت را نشان از توجه ویژه دولت به منطقه سراب عنوان کرد.

عضو کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس با اشاره به کمبود نیرو نسبت به سایز بیمارستان از رییس دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد تا نسبت به تامین نیروی انسانی لازم این بیمارستان توجه ویژه کنند.

داوودی کمبود رادیولوژیست در سراب را از معضلات منطقه عنوان و ابراز داشت: کمبود نیرو در این حوزه از مشکلات حوزه درمان در سراب هست که نیازمند توجه ویژه دولت هست.

عضو مجمع نمایندگان استان توسعه دانشکده علوم پزشکی و افزایش رشته های این دانشکده را از مسئولین سراب و علوم پزشکی سراب خواستار شد.

وی حفظ بیمارستان قبلی و انجام برخی جراحی ها در بیمارستان قدیم و حفظ شکل بیمارستانی و درمانی را خواستار شد.

این نماینده مجلس شیوع و رشد سرطان به خصوص سرطان های گوارشی در استان آذربایجانشرقی را نگران کننده عنوان و خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید نسبت به شیوع این بیماری تحقیق و از درمان های جایگزین و پیشرفته به جای شیمی درمانی استفاده کند.

داوودی از موافقت سازمان تامین اجتماعی کشور برای دو شیفته شدن بیمارستان تامین اجتماعی سراب تا ۲۲ بهمن خبر داده و عنوان کرد: متاسفانه تغذیه در کشور ما وضعیت مناسبی ندارد و سرانه مصرف برخی مواد غذایی در کشور موجب شیوع برخی بیماری ها نیز شده است.

وی انجام آزمایش بر روی مواد غذایی و آب شرب برای کاهش و عدم شیوع سریع برخی بیماری ها به خصوص سرطان را ضروری عنوان کرد .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد، برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

کد خبر 749719

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟