Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: برای پیگیری مطالبات معیشتی مردم جلسه‌ای با نماینده مردم مشهد داشتیم و در این جلسه به بیان مطالبات مردم پرداختیم.

عماد کاشانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،گفت: پیرو پیگیری وضعیت معیشتی مردم که در ابتدای اعتراضات توسط مردم اعلام شد و متاسفانه توسط عده ای منافق با ایجاد اغتشاش این مطالبه را به حاشیه کشیده شد، جلسه ای با کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی افزود: جنبش دانشجویی برخود واجب می داند که یکی از اولویت های کاری خود را پیگیری مطالبات مردم قرار دهد و با نیز در این زمینه ورود جدی خواهیم داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به دعوت از استاندارخراسان رضوی برای حضور در دانشگاه و شنیدن مطالبات دانشجویان گفت:ما بارها از آقای استاندار دعوت کردیم که به فضای دانشگاه بیایند و مطالبات دانشجویان را در خصوص وضعیت معیشتی مردم بشنوند که متاسفانه تا اینجا این امر میسر نشده است.

کاشانی افزود:در همین راستا و برای پیگیری مطالبات معیشتی مردم جلسه ای را با کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد داشتیم و در این جلسه به بیان مطالبات مردم پرداختیم و از وی خواستیم پیگیر وضعیت مردم شوند.

وی افزود:گروه جهادی عمار هر پنجشنبه به مناطق محروم شهر می رود و فعالیت های جهادی انجام می دهد؛ از این رو ما از درد و مشکلات مردم کاملا آگاهی داریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در پایان گفت: مشکلات مردم باید رفع شود و ما پیگیری این مشکلات را وظیفه خود می‌دانیم.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند