Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه می دانند که والورده هیچ اعتقادی به بازی گرفتن از آردا ندارد و این بازیکن ترکیه ای اگر می خواهد بازی کند باید نیوکمپ را ترک کند.

طرفداری - هر روز نام جدیدی به لیست مقصدهای احتمالی آردا توران اضافه می شود.

به گزارش NTV Spor، شنیده ها حاکی از آن است که صدرنشین سوپرلیگ ترکیه می خواهد با جذب آردا ترکیب تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشاک شهیر تیم نوپایی است که در چندسال اخیر همواره جزو تیم های بالانشین لیگ ترکیه بوده و پنجه در پنجه سه غول استانبول انداخته است. آنها فصل گذشته نایب قهرمان لیگ شدند و در حال حاضر بالاتر از گالاتاسارای، فنرباحچه و بشیکتاش، صدرنشین لیگ هستند.

گفته می شود گوموشداع، رئیس باشگاه باشاک شهیر در کمپ تمرینی تیم در آنتالیا با عبدالله آوجی، سرمربی تیم صحبت خواهد کرد تا تصمیم نهایی در این رابطه اتخاذ شود. گفتنی است به خاطر مسائل حاشیه ای آردا در تیم ملی ترکیه، بسیار بعید است که آردا به گالاتاسارای برود؛ چون فاتح تریم سرمربی گالاست. از سوی دیگر حضور او در فنرباحچه هم چندان محتمل نیست. به همین خاطر تنها دو باشگاه ترکیه ای می مانند که می توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند: بشیکتاش و باشاک شهیر.

عبدالله آوجی در این باره به TRT Spor گفت:

پسرم در خانه مرا تحت فشار قرار داده است که آردا را به باشاک شهیر بیاورم! او عضوی از خانواده ماست. از سال 2003 او را می شناسم. در هر مرحله مهم و تصمیم گیری حساس، با آردا صحبت کرده ام. امیدوارم هرچه برای کارنامه ورزشی آردا مناسب است، همان شود. قبل از کریسمس با او حرف زدم و گفتم خوب فکر کند و تصمیم نهایی اش را بگیرد. در کنار من، امره بلوزاوعلو هم در باشاک شهیر است که یکی از دوستان آرداست. ما می توانیم به او کمک کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که به احتمال قوی آنتونی بلینکن در سفر پیش روی خود به فلسطین اشغالی از یک شهرک صهیونیست‌نشین و همچنین گذرگاه کرم ابوسالم در اطراف غزه دیدن کند.

منبع :فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)