Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@16:41:01 GMT

والورده: کوتینیو به بارسا کمک زیادی خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۸۴۱۲

والورده: کوتینیو به بارسا کمک زیادی خواهد کرد

بارسلونا امشب در دیداری راحت و بی دردسر توانست به امتیاز بازی برابر لوانته را به اندوخته هایش اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که دمبله پس از 4 ماه مصدومیت فرصت بازی در لالیگا را پیدا کرده بود، مسی، سوارز و پائولینیو زنندگان گل بارسا بودند تا فاصله با تیم دوم یعنی اتلتیکو، به 9 امتیاز بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

والورده، سرمربی بارسا در مورد بازی گفتبرابر تیم سختکوش و جنگنده و سازمان یافته ای بازی داشتیم. برد برابر این تیم راحت نبود.

لوانته بازی را برای ما سخت کرد و فضاهای خالی را بسته بود. در نیمه اول پس از زدن گل اول کار راحت شد و می توانستیم در دقایق پایانی به گل سوم هم برسیم. نیمه دوم بازی ما کمی دچار افت شد ولی همه چیز را تحت کنترل داشتیم. این پیروزی برای ما حیاتی بود و از کسب سه امتیاز خوشحالم.»

 

دمبله:« به خاطر بازگشت او خوشحالیم. در پستی بازی کرد که فکر می کنم می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد. او به ما کمک زیادی خواهد کرد. سرعت، تکنیک و بازی خوانی دمبله در سطح بالایی است. از اینکه او بار دیگر در شرایط بازی قرار گرفته، خوشحالم.»

 

کوتینیو:« انتظار من این است که کوتینیو از هر حیث یاری گر ما باشد. او شم گلزنی بالایی دارد و تقریبا یک بازیکن همه کاره است. کوتینیو حتی در کارهای دفاعی نیز می تواند به ما کمک کند. او وجهه رسانه ای خوبی هم دارد و برایش بهترین شانس ها را آرزو می کنم.»

 

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا فیلیپ کوتینیو عثمان دمبله لیورپول

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در فصل جاری نشانی از ستاره فصل گذشته نداشته است. او البته در بازی برابر والنسیا هت تریک کرد ولی در بسیاری از بازی‌های مهم فصل از جمله دو ال کلاسیکو و نیز دو بازی برابر پی اس جی خاموش بود.

ستاره 35 ساله لهستانی که هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد، در مصاحبه هفته پیش خود با اطمینان گفت که تصمیمش را گرفته و به هیچ وجه بارسا را ترک نمی‌کند. او تابستان گذشته قید پیشنهاد نجومی از عربستان را به خاطر بارسا زد ولی برخی معتقدند به خاطر دستمزد بالا، افت عملکرد و مشکلات بارسا شاید بهتر باشد او این تابستان فروخته شود. دستمزد فصل بعد او در نوع خود بسیار عجیب است.

امروز خبرنگار کادنا سر فاش کرد که دستمزد ستاره لهستانی در فصل 25-2024 به 32 میلیون یورو ناخالص خواهد رسید. رودریگز در این رابطه گفت: «لوا چهار سال با بارسا قرارداد دارد و دومین سال قراردادش را می گذراند. در سال سوم او با دریافت 32 میلیون یورو ناخالص، بیشترین درآمد را در تیم خواهد داشت. اگر چهارمی را تکمیل کند، دریافتی او به 26 میلیون یورو ناخالص خواهد رسید و در مجموع 58 میلیون یورو ناخالص فقط در دو سال می‌گیرد.»

رودریگز ادامه داد: «با این حال، بندی وجود دارد که می‌گوید اگر لواندوفسکی کمتر از 55 درصد بازی‌های رسمی را در فصل بعد انجام دهد، بارسا می‌تواند قرارداد او را در تابسنان 2025 یکطرفه فسخ کند. برای او پاداش‌های 600 هزار یورویی و دو میلیون یورویی برای فتح لالیگا و فتح سه گانه نیز منظور شده است.»

دیگر خبرها

  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • دورتموند انتقام بارسا را از پاریس گرفت (عکس)
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی