Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:15:34 GMT

مسی به رکورد گرد مولر رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۸۵۴۴

مسی به رکورد گرد مولر رسید

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،لیونل مسی امشب در پیروزی 3-0 تیمش برابر لوانته ،یک گل زد و شمار گل های خود را در لالیگا به عدد 365 رساند و از نظر تعداد گل زده در لیگ های معتبر اروپا با گرد مولر مهاجم سال های دور  بایرن مونیخ برابری کرد.
در چارچوب هفته هجدهم لالیگای اسپانیا، از ساعت 18:45 امشب (یکشنبه) بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف لوانته رفت و با گل‌های لیونل مسی در دقیقه 12 و لوئیس سوارز در دقیقه 38 و پائولینیو در دقیقه92  سه بر صفر به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازی از دو حیث برای کاپیتان بارسلونا به یاد ماندنی شد.


اول این که  مسی امشب چهارصدمین بازی‌اش با پیراهن بارسلونا را انجام داد و از نظر تعداد بازی در این رقابت‌ها اکنون پس از ژاوی با 505 بازی و اینیستا با 427 بازی در رده سوم تاریخ باشگاه بارسلونا قرار گرفت.

از سوی دیگر همانطور که گفته شد مسی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند با رکورد گرد مولر که عنوان بیشترین گل‌ زده برای یک تیم باشگاهی در بین پنج لیگ برتر اروپا را در اختیار داشت، برابر شد.
انتهای پیام/


مسی  به پای گرد مولر رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس

زیگنال ایدونا پارک شاهد رقص ساق‌های ستاره انگلیسی در جدال با پاری سن ژرمن بود.

طرفداری | جیدون سانچو دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن را با ثبت 12 دریبل موفق به پایان رساند.

دیدار تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 بروسیایی‌ها به پایان رسید. دورتموند در شبی که از حمایت همه‌جانبه طرفداران حاضر در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک برخوردار بود، اندوخته‌ای نسبتاً مناسب را برای سفر به پاریس جمع‌آوری کرد.

دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن؛ ترنم یک رویای بزرگ در جهنم زرد

جیدون سانچو، چهره درخشان تقابل دورتموند و پاری سن ژرمن بود. ستاره انگلیسی پس از بازگشت از منچستریونایتد به دورتموند، کاملاً متحول شده و عملکرد قابل قبولی در پیراهن زردوسیاه‌ها ارائه داده‌است. سانچو که امشب خط دفاعی پی‌اس‌جی را بارها با حرکات انفجاری خود آزار داد، رکوردی را ثبت کرد که در 15 سال اخیر بی‌سابقه بوده‌است:

جیدون سانچو به اولین بازیکن حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 15 سال گذشته تبدیل شد که در یک بازی آمار +12 دریبل موفق را از خود به جای می‌گذارد. آخرین بار لیونل مسی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 08-2007 در بازی منچستریونایتد و بارسلونا موفق به ثبت 16 دریبل موفق شده بود. به بیان دیگر، در 15 سال اخیرِ نیمه‌‌نهایی لیگ قهرمانان سابقه نداشته بازیکنی در یک مسابقه، به اندازه سانچو دریبل موفق بزند. جیدون سانچو با ثبت 12 دریبل موفق مقابل پاری سن ژرمن، رکورددار بیش‌ترین تعداد دریبل در یک بازی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا شد.  در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، هیچ بازیکنی از انگلستان سابقه نداشته در یک بازی به اندازه جیدون سانچو دریبل موفق به ثبت برساند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران