Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم مشکی‌پوشان در آستانه بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: خدا را شکر که تغییرات جواب داد و وضع تیم بهتر شده است. از لحاظ روحی تیم بهتر شده و بچه‌ها هم تمرینات خوب و منظمی دارند. عنایتی هم به‌شدت مشغول کار است و تیم را برای بازی بزرگ روز جمعه مقابل پرسپولیس آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار مشکی‌پوشان - پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است که در مشهد هم هواداران خونگرمی دارد، اما شرایط ما طوری است که مجبوریم برای سه امتیاز به زمین برویم. به یک امتیاز هم راضی نیستیم، چون یک امتیاز با باخت برای مشکی‌پوشان فرقی ندارد. امیدوارم هواداران مشهدی هم برای حمایت از مشکی‌پوشان به ورزشگاه بیایند. قول می‌دهم که اگر هواداران به ورزشگاه بیایند، پرسپولیس را می‌بریم. بچه‌ها مصمم هستند که بازی را ببرند و خیلی دوست دارند که پرسپولیس را شکست دهند.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان در مورد وضعیت مالی بازیکنان این تیم گفت: هفته گذشته و قبل از دیدار مقابل فولاد، 5 درصد از قرارداد بازیکنان‌مان را به‌ آنها دادیم. الان پرداختی‌ها به 45 رسیده و احتمالاً مقداری هم قبل از بازی با پرسپولیس به بازیکنان پرداخت می‌شود. طبق قرار قبلی، با هر بردی که تیم به دست می‌آورد، بچه‌ها درصدی از قراردادشان را می‌گیرند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!

به گزارش همشهری آنلاین ضیا عربشاهی درباره دیدار آینده پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگی است و نباید آن‌ها را دست کم گرفت. اگر مثل نیمه اول با آلومینیوم مقابل سپاهانی‌ها بازی کنیم، قطعاً برنده خواهیم بود. خط دفاعی سپاهان متزلزل است و اگر برنامه داشته باشیم می‌توانیم به راحتی به دروازه طلایی‌پوشان برسیم.

وی ادامه داد: سپاهان تاکنون شرایط سختی را تحمل کرده و در بازی گذشته در جام حذفی به سختی استقلال ملاثانی را شکست داد، با این وجود خواهشم از بازیکنان این است که سپاهان را دست کم نگیرند. اوسمار هرچند در خارج از خانه تجربه کافی ندارد، اما در آزادی خوب می‌برد. بازیکنان پرسپولیس باید ذهنشان را از شکست گذشته خالی کنند و فقط و فقط به فکر برد مقابل سپاهان باشند، چرا که این بازی حیاتی و سرنوشت‌ساز است.

*امیدوارم بازیکنانی که مقابل آلومینیوم در حد انتظار ظاهر نشدند مقابل سپاهان جبران کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم در جام حذفی، متذکر شد: آلومینیوم پاداش بازی خوب و هجومی‌اش را گرفت. من به عملکرد اوسمار در این بازی نمره صفر می‌دهم. امیدوارم یکسری از بازیکنان که مقابل آلومینیوم در حد انتظار ظاهر نشدند مقابل سپاهان جبران کنند. مهدی ترابی بازیکن خوب و با کیفیتی است، اما مقابل آلومینیوم ضعیف بود و یا حتی وحید امیری که نمی‌دانم چرا تمرکز کافی نداشت.

وی افزود: به هر حال بازی خارج از خانه بود و حق می‌دهم بازیکنان انرژی نداشته باشند، اما کار کادرفنی در چنین مواقعی این است که روحیه و انگیزه بازیکنان را دو چندان کند. اوسمار باید ترکیب نیمه اول سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را در بازی با سپاهان به کار بگیرد، امیدوارم بیرانوند و عالیشاه بتوانند در این دیدار بازی کنند چراکه این ۲ بازیکن باتجربه، برگ برنده بازی‌های بزرگ هستند.

*بیرانوند از دروازه خودی تا دروازه حریف را رهبری می‌کند

عربشاهی در ادامه عنوان کرد: رفیعی دروازه‌بان خوبی است و تا پیش از بازی با آلومینیوم خوب عمل کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم، اما امیدوارم که بیرانوند حداقل به بازی با سپاهان برسد، چرا که ما یک رهبر در خط دفاعی تیممان نیاز داریم. زمانی که من بازی می‌کردم همیشه سعی می‌کردم در پست خودم تیم را رهبری کنم و به هم تیمی‌هایم روحیه و انگیزه بازی می‌دادم، اما رفیعی کمی خجالتی است و همین کم رو بودنش باعث شده که با سکوت هر چه تمام‌تر درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد که نتیجه‌اش عدم تمرکز و عدم روحیه مناسب خط دفاعی می‌شود. بیرانوند از دروازه خودی تا دروازه حریف را رهبری می‌کند.

*سهم هواداران و پیشکسوتان باید حداقل ۴۰ درصد می‌شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص انتقال مالکیت باشگاه به ۶ بانک، خاطرنشان کرد: این انتقال به نظر من معامله دولت با خودش بود. از کیومرث هاشمی بسیار تشکر می‌کنم او انسان شریف، ورزشی و عادلی است و از زحمات وی تقدیر می‌کنم، اما خواهشمندم که به این انتقال ورود کند. سهم پیشکسوتان ۵ درصد نیست و این توهین به ماست. نمی‌دانم با ما بازیکنان دهه شصتی چه مشکلی دارند. ما که زمانی جانمان را برای تیم گذاشتیم اکنون باید فقط ۵ درصد برای ما در نظر بگیرند؟ از نظر من سهم هواداران و پیشکسوتان باید حداقل ۴۰ درصد می‌شد. امیدوارم یک تصمیم عادلانه بگیرند و سهم پیشکسوتان را افزایش دهند.

کد خبر 848573 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز