Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:39:22 GMT

ارسال 700 اثر به جشنواره شعر کردی منال در ایوان

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۲۴۶۴

ارسال 700 اثر به جشنواره شعر کردی منال در ایوان

ایلام - ایرنا - دبیر اجرایی سومین دو سالانه منطقه ای شعر کردی منال از ارسال 700 اثر به این جشنواره در دوره سوم برگزاری آن خبر داد و گفت: کار داوری آثار این جشنواره نیز به پایان رسیده است.

علی صحرایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آثار از 120 شاعر استان های غربی کشور شامل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، خوزستان و ایلام ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: داوری آثار توسط رضا موزونی از کرمانشاه، عبدالرحمن فهیمی از کردستان، فریدون میراحمدی از جوانرود و میثم خورانی از ایوان انجام شده که در مجموع 10 اثر به عنوان برتر و 10 اثر نیز شایسته تقدیر انتخاب شدند.
دبیر اجرایی سومین دو سالانه منطقه ای شعر کردی منال تقویت زبان مادری، توجه شاعران به گویش های بومی، محلی و آشنایی با فرهنگ مناطق مختلف کشور را از اهداف برپایی این جشنواره برشمرد.
صحرایی گفت: اختتامیه جشنواره 20 دی ماه به مدت 2 روز در سالن ارشاد ایوان با اجرای برنامه های غبارروبی و کاشت نهال در مزار شهدای گمنام، شعرخوانی شاعران برگزیده، شعرخوانی کودکان، اجرای موسیقی کودک، میان پرده نمایشی، کلیپی از نشاط کودکان زلزله زده کرمانشاه و کارگاه نقد و بررسی شعر کردی کودک برگزار می شود.
به گفته صحرایی، این جشنواره به همت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، اداره کل فرهنگ و ارشاد ایلام، فرمانداری و ارشاد و انجمن شعر و ادب ایوان و موسسه فرهنگی، هنری ایوان بیمن برگزار می شود.
جشنواره 2 سالانه شعر کردی در سال های 92 و 94 برگزار شد که در جشنواره دوم حدود 400 اثر از شاعران منطقه غرب کشور با گویش های کردی به دبیرخانه جشنواره فرستاده شد.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم

در این روزهای بهاری شهرستان ایوان غرب در استان ایلام میزبان بارش های شدید باران همراه با وزش تندباد شد به طوری که معابر این شهر دچار آبگرفتگی شد. 

این بارش ها موجب حیرت شهروند خبرنگار ما شد و فیلمی ارسال کرده است که می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - ایلام

بیشتر بخوانید:

فیلمی از هوای بارانی و دلنشین انابد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد