Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@03:38:22 GMT

افزايش نرخ مبادله اي دلار، يورو و پوند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۲۷۶۲

افزايش نرخ مبادله اي دلار، يورو و پوند

بانک مرکزی نرخ تبادلی ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۳ ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و نرخ ۴ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه هجدهم دی ماه) با ۳۷ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۳۶ هزار و ۱۲۹ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین هر پوند انگلیس با ۲۶ ریال رشد نسبت به روز یکشنبه ۴۸ هزار و ۹۹۱ ریال و هر یورو با ۴۳ ریال افزایش ۴۳ هزار و ۴۵۴ ریال ارزش‌گذاری شد.
براین اساس هر فرانک سوئیس ۳۷ هزار و ۳۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۳۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۸۶ ریال، کرون دانمارک ۵ هزار و ۸۳۶ ریال، روپیه هند ۵۷۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۹ هزار و ۸۳۸ ریال، دینار کویت ۱۱۹ هزار و ۷۴۸ ریال، صد روپیه پاکستان ۳۲ هزار و ۶۱۸ ریال، صد ین ژاپن ۳۱ هزار و ۹۲۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۶۱۹ ریال، ریال عمان ۹۳ هزار و ۹۶۳ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۱۳۶ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۳۱ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۶۶۴ ریال، روبل روسیه ۶۳۷ ریال، ریال قطر ۹ هزار و ۹۲۶ ریال، صد دینار عراق ۳ هزار و ۳۹ ریال، لیر سوریه ۷۱ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۳۳۳ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۶۳۵ ریال، دینار بحرین ۹۶ هزار و ۸۷ ریال، دلار سنگاپور ۲۷ هزار و ۱۷۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۵۳ ریال و صد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۵۱۰ ریال تعیین شد.
نرخ صد درام ارمنستان ۷ هزار و ۴۶۴ ریال، دینار لیبی ۲۶ هزار و ۷۳۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۵۶۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۱۲ هزار و ۳۲۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۱ ریال، هزار وون کره جنوبی ۳۳ هزار و ۸۸۴ ریال، صد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۴۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۸ هزار و ۱۹ ریال، منات آذربایجان ۲۱ هزار و ۳۷۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۹۳ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۶۱۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

کد خبر 848618 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳