Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:25:14 GMT

مدیر جلسات نقد جشنواره ملی فیلم فجر مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۳۰۵۰

مدیر جلسات نقد جشنواره ملی فیلم فجر مشخص می‌شود

مدیر جلسه های نقد و بررسی سی و سومین جشنواره ملی فیلم فجر به زودی معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به اینکه در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، برای هر فیلم بخش مسابقه جلسه پرسش و پاسخ برگزار می شود، اینکه چه گروه یا شخصی مسئولیت برگزاری این جلسات را برعهده گیرد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره های قبل، گاه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و گاه یک شخص به صورت مستقل برگزاری این نشست ها را برعهده گرفته است.

دبیرخانه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر تاکنون با انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای برگزاری این جلسات صحبتی نکرده است.

این درحالی است که روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرده است که انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران یکی از گزینه های پیش روی این دوره از جشنواره است.

البته با توجه به اینکه روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم ها در سینمای رسانه ها برگزار می شود، قرار است در همین مراسم، برگزار کننده جلسات پرسش و پاسخ نیز اعلام شود.

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ مشخص شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری مشخص شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند