Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید با گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران و توجه به میراث فرهنگی استان، زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی علوی صبح دوشنبه در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: باید زمینه جذب سرمایه گذار و ارتقاء سرمایه گذاری در استان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت پروازهای خراسان جنوبی بیان کرد: تعداد پروازها اولین سوال در ذهن هر سرمایه گذار بوده که باید تقویت شود.

علوی ادامه داد: افزایش تعداد پروازها و توجه به زیرساخت های خراسان جنوبی، انگیزه سرمایه گذاری را تقویت می کند.

وی با بیان اینکه باید گره گشای مشکلات سرمایه گذاران باشیم، گفت: همچنین باید در راستای رفع موانع تولید و توجه به اشتغال تلاش کنیم.

علوی اظهار کرد: بدون شک توجه به میراث فرهنگی، اشتغال و ماندگاری جمعیت را ایجاد می کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی بیان کرد: این نمایشگاه ها باید معرف توانمندی ها و ظرفیت های استان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: نمایشگاه ها فرصتی مناسب برای معرفی فضاهای گردشگری بکر  و میراث فرهنگی استان است.

وی با اشاره به دستور جلسه مبنی بر نامگذاری ۲۱ دی ماه با عنوان روز بیرجند بیان کرد: نامگذاری بیرجند باید یادآور ویژگی های فرهنگی و متدین مردم این شهرستان باشد.

علوی با بیان اینکه شهرستان بیرجند مهد انسان های با ایمان، پاک، مومن و علمی است، افزود: انتخاب نام بیرجند باید ارزش دینی و معنوی داشته و معرف اعتقادات مذهبی مردم باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: اگر نامگذاری روز بیرجند بر اساس پایه های دینی و معنوی باشد و ارزش های انقلاب را تعریف کند، شبهه ای ایجاد نخواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران