Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید آذرنگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور 30 نفر از کارشناسان روابط کار و بیمه بیکاری سیستان و بلوچستان به مدت 16 ساعت برگزار شد.
وی طرح های طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها را نخستین ضابطه مدرن در زمینه اجرای ارزشیابی مشاغل در کارخانجات دانست و گفت: واحدهای مشمول قانون کار که دارای حداقل 50 کارگر (اعم از موقت و دائم) باشند الزاما مشمول اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقای سطح دانش شرکت‌ کنندگان عنوان کرد و افزود: آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با موضوع طبقه‌ بندی مشاغل، وظایف اعضای دائمی کمیته طبقه ‌بندی مشاغل، مفاد دستورالعمل اجرایی طرح، نحوه ضوابط مربوط به فوق ‌العاده جذب و مزایای پست و الزامات اجرای طرح ارزشیابی و طبقه‌ بندی مشاغل در کارگاه‌های تحت پوشش از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بزرگترین و مؤثرترین عامل انگیزه برای کارکنان و جلب رضایت آنان، حقوق و دستمزد است.
وی اظهار داشت: نبود تعادل بین حقوق و دستمزدها و نبود ضابطه صحیح برای تعیین ارزش واقعی مشاغل یکی از بزرگترین مشکلات مدیران در محیط ‌های کاری است.
وی گفت: با تحقق دستورالعمل اجرایی طرح و نظام ارزیابی، مشاغل مختلف بر اساس روش امتیازی که مبتنی بر تجزیه‌ و تحلیل عوامل تشکیل ‌دهنده شغل است مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان