Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان، مهدی دیابی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، محمد نوروزیان مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان سمنان با خانواده معزز شهید مدافع حرم "نوید صفری" صبح امروز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در این خصوص گفت: نوید صفری همرزم شهید مدافع حرم سعید علیزاده(کمیل) جوان 26 ساله دامغانی بود که 12 بهمن سال گذشته در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

وی افزود: نوید صفری یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در سوریه بود که بعد از مدتها حضور مجاهدانه و مستشاری در مناطق مختلف سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام چندی پیش در عملیات آزادسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.نوید صفری متولد 16 تیرماه 1365 بود.

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان افزو د: او یکی از پاسداران مستشار در سوریه و از دوستان و همرزمان نزدیک شهید سعید علیزاده و شهید رسول خلیلی بود. شهید صفری که به تازگی ازدواج کرده بود در 18 آبان ماه سال 96 در صحرای المیادین در استان دیرالزور سوریه در سن 31 سالگی به فیض شهادت رسید.

دیابی گفت: شهید صفری وصیت کرده است که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا علیهم السلام طواف داده و جوار شهید مدافع حرم  رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

گفتنی است؛ در این دیدار مادر شهید سعید علیزاده نیز حضور داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر بسیجی جانباز شهید علی اصغر جفایی نوده از جانبازان مدافع حرم امروز با حضور نماز گذاران گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده از نیروهای مدافع حرم واحد تخریب طی سال‌های گذشته در مبارزه با تکفیری‌ها چندین بار به درجه جانبازی نائل آمده بود

کد خبر 6095849

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • وعده صادق معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم