Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدایی طارمی از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: طارمی  بداند که باشگاه پرسپولیس برایش زحمات زیادی کشیده است و این بازیکن باید  به تصمیم های باشگاه احترام بگذارد.

او ادامه داد: طارمی در باشگاه پرسپولیس به جایگاه خوبی رسیده است و باید با موافقت باشگاه تیم را ترک کند تا انتقالش به تیم دیگر وجاهت قانونی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی افتخاراتش را در باشگاه پرسپولیس بدست آورده است 

پیشکسوت سابق پرسپولیس درباره مبلغ بالای صدور رضایت نامه طارمی تصریح کرد: به هر حال حق طبیعی باشگاه است که برای انتقال طارمی به تیم دیگر مبلغ بالایی در نظر بگیرد. این بازیکن افتخارات خود را در باشگاه پرسپولیس کسب کرده است و باید پولی  نصیب باشگاه شود.

درخشان درباره اظهارات طارمی مبنی بر شرکت نکردن در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: به نظرم طارمی باید از مشاوره های خوبی استفاده کند تا بهترین راه حل را در اختیار این بازیکن قرار بدهند. برخی از مواقع بازیکنان به علت وضعیت به وجود آمده تغییر می کنند و طارمی هم از این امر مستثنی نیست.  

کیفیت لیگ قطر نسبت به سال های گذشته بهتر شده است 

او درباره ارزیابی اش از حضور طارمی در لیگ قطر اظهار کرد: به نظرم کیفیت لیگ قطر نسبت به سال های گذشته بهتر شده است. البته همه مسائل به بازیکن بر می گردد که بتواند از موقعیت خود استفاده کند و به تیم های اروپایی انتقال یابد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نبود طارمی در عملکرد این تیم تاثیر گذار است یا نه! بیان کرد: به نظرم پرسپولیس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و نبود طارمی در این تیم تاثیر نمی گذارد. این بازیکن در محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس نقش اساسی داشت و او نباید در این مقطع حساس تیم خود را ترک کند.

علیپور هنوز شانس حضور در تیم ملی را دارد 

درخشان درباره دعوت نشدن علیپور و خلیل زاده به تیم ملی اظهار کرد: به هر حال دعوت بازیکنان به تیم ملی به سلیقه سرمربی برمی گردد و کی روش تشخیص داده است که علیپور و خلیل زاده را در لیست قرار ندهد. علیپور نباید نگران این موضوع باشد چرا که او هنوز شانس زیادی برای حضور در تیم ملی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره ابهام در قرارداد مسعود همامی دروازه بان سابق این تیم خاطر نشان کرد: قرارداد این بازیکن در فدراسیون فوتبال ثبت شده  و همه چیز شفاف و روشن است. قرارداد این بازیکن 200 میلیون تومان بوده است اما به یک باره این رقم افزایش یافته است. ابهام در قرارداد همامی به من مربوط نیست و باید مدیر عامل سابق درباره این موضوع صحبت کند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی