Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@09:22:51 GMT

دومین کنفرانس امنیتی تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۰۰۶۹

دومین کنفرانس امنیتی تهران

تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاری

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاریس با حضور ايسماهان چودر، نویسنده کتاب «حرف‌های دختران محجبه»، عادل آمارا، سیاستمدار فرانسوی، مهدی مفتاح، بنیانگذار حزب « des İndigenes de la Republique»، ساندوس خمیز، رئیس پیشین انجمن دانشجویان مسلمان فرانسه، حفیظ بی‌کرجه، عضو حزب ضد سرمایه‌داری جدید و رومی دیمتون، پژوهشگرعلوم سیاسی تحقیقاتی برگزار شد.

این کنفرانس به مناسبت بیستمین سالگرد ممنوعیت استفاده از نشانه‌های مذهبی در مدارس فرانسه، برگزار شد.

این قانون در 15 مارس 2004 در مجلس فرانسه تصویب و اجرایی شد.

ايسماهان چودر در این نشست اظهار داشت: این قانون که سال 2004 در فرانسه تصویب شد، نژادپرستانه، ضد مسلمانان و جنسیت‌گرایانه و مغایر با "اصل سکولاریسم" است.

وی تاکید کرد: ممنوعیت استفاده از نشانه‌های مذهبی، حجاب دختران مسلمان را هدف قرار داده است. 70 درصد قربانیان اسلام‌هراسی در فرانسه زنان هستند.

عادل آمارا نیز گفت: این قانون نقطه عطفی برای اسلام‌هراسی در فرانسه است؛ اسلام‌هراسی نگرش خصمانه نسبت به مسلمانان است. اسلام هراسی یک پروژه سیاسی فاشیستی، اقتدارگرا و نژادپرستانه است که توسط دولت علیه مسلمانان اجرا می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • دومین استان کشور در تصادفات منجر به فوت است
  • تهران دومین استان کشور در تصادفات منجر به فوت است
  • تهران دومین استان کشور در تصادفات منجر به فوت/ افزایش ۳ درصدی فوتی تصادفات استان تهران
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • شوخی مورایس با نام خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی: بلیتی برای شادمهر نیست!
  • نگرانی دبیرکل ناتو درباره تغییرات آب و هوایی
  • ادامه سریال غیبت‌های نکونام در نشست‌های خبری قسمت «N اُم»/ هاشمی نسب روی حرف خودش هم نماند!
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاریس
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاری
  • مهدی هاشمی نسب: کارشناسان مجازی بدانند بهترین خط دفاع و دومین خط حمله لیگ را داریم؛ یک مربی 14 هفته کنفرانس نیامد تحریمش نکردید!