Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:01:44 GMT

70 درصد جمعیت کاشمر از حمل و نقل عمومی محروم هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۱۹۶۲

70 درصد جمعیت کاشمر از حمل و نقل عمومی محروم هستند

عضو شورای شهر کاشمر گفت: متأسفانه در حال حاضر 70 درصد جمعیت کاشمر از نعمت حمل و نقل عمومی محروم هستند.

حسن اعمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در جهت رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین قول‌های بسیاری داده شده که عمل نشده است، اظهار کرد: امیدوارم در رفع مشکلات حاشیه نشینی شرمنده مردم نشویم.

وی با اعلام اینکه گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات است اما تا وقتی دغدغه تمامی مسئولان حل مشکلات مناطق حاشیه نشین نباشد مشکلی رفع نخواهد شد، اظهار کرد: متأسفانه انسجامی به را رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر کاشمر با اشاره به اینکه بسیاری از افراد کم بضاعت به حاشیه شهرها رانده شده‌اند، به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: با وجود این‌که این افراد انسان‌های شریفی هستند اما اگر از نظر امکانات بهداشتی و رفاهی توجه نکنیم به زودی با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

وی با تأکید براینکه باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای داشت، اظهار کرد: به‌رغم اینکه به بسیاری از خانه‌ها در مناطق حاشیه نشین گاز داده شده اما به برخی دیگر به بهانه اینکه خارج از محدوده هستند گاز نمی‌دهند.

اعمی با بیان اینکه باید امکانات اولیه زندگی را در مناطق حاشیه نشین فراهم کرد، گفت: وضع بسیاری از روستاهای دور افتاده از مناطق حاشیه نشین کاشمر بهتر است.

 وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسئولان در زمان انتخابات به مردم قول‌هایی می‌دهند که بعد از مدتی آن‌ها را فراموش می‌کنند، افزود: این‌گونه رفتار نوعی بی‌اعتمادی را در بین مردم به وجود می‌آورد.

عضو شورای شهر کاشمر در ادامه با اعلام اینکه 70 درصد جمعیت این شهر از نعمت حمل و نقل عمومی محروم هستند، گفت: بسیاری از مناطق حتی در محدوده نیز تحت پوشش حمل و نقل عمومی نیستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات