Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روح الله براتیان دوشنبه در نشست خبری با اشاره به ساخت و ساز های غیرمجاز باغ تالارها در این شهر اظهار کرد: به مالکان باغ تالارها یک هفته فرصت داده شده تا نسبت به پرداخت حقوق شهرداری اقدام کنند.
وی افزود: اکنون 23 واحد از باغ تالارهای این شهر مجوزی از شهرداری ندارند و نسبت به برگزاری مراسم مختلف مبادرت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فعالیت باغ تالارها در حالی بدون مجوز ادامه دارد که برخی برنامه های شهرداری نیز در یکی این باغ تالارها برگزار شده است.
براتیان اظهار کرد: اکنون باغ تالارها در بجنورد 90 میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند و در صورتی که حقوق شهرداری در مهلت تعیین شده پرداخت نشود، نسبت به پلمب باغ تالار اقدام می شود.
شهردار بجنورد از پایین بودن کیفیت اجرای آسفالت توسط شرکت آب و فاضلاب در سطح شهر انتقاد کرد و گفت: در دور قبل، مقرر شد که کار آسفالت حفاری های انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب به آن شرکت واگذار شود که من با این اقدام مخالف هستم زیرا در بیشتر موارد، آسفالت اجرا شده کیفیت خوب نداشته و با نشست روبه رو شده است.

* تحویل گلستان شهر هنوز بلاتکلیف
براتیان درباره تحویل گرفتن مدیریت گلستان شهر بجنورد گفت: اکنون ایرادها و نواقص زیادی در مجموعه مسکونی گلستان شهر وجود دارد که راه و شهرسازی باید این نواقص را رفع کند.
وی اظهار کرد: راه وشهرسازی یا باید خود نسبت به رفع ایرادها اقدام کند و یا اینکه اعتبار مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهد تا این نهاد نسبت به رفع نواقص و ایرادها اقدام کند.
وی افزود: راه و شهرسازی منابع اعتباری مناسب تری دارد اما شهرداری منابع خوبی در اختیار ندارد از این رو در صورتی که گلستان شهر را با مشکلات کنونی تحویل بگیریم، نمی توانیم اقدام خوب و مناسبی را در این مجموعه مسکونی انجام دهیم.
شهردار بجنورد با اشاره به اینکه داستان در مجموعه مسکونی الغدیر بجنورد نیز همین است و شهرداری این مجموعه را به علت وجود نواقص تحویل نگرفته است گفت: هزینه های تحویل گلستان شهر به شهرداری در دوره پیش، 230 میلیارد ریال برآورد شده بود و هزینه های رفع ایرادها در الغدیر نیز 50 میلیارد ریال پیش بینی شد.
وی افزود: اکنون برای تعیین تکلیف تحویل گلستان شهر به بجنورد باید نشست سه جانبه ای میان استانداری، شهرداری و راه و شهرسازی برگزار شود تا با ورود استانداری نتیجه مطلوب حاصل شود.

*سرنوشت پارکینگ طبقاتی بجنورد نیز منتظر نظر شورای همتا است
شهردار بجنورد با بیان اینکه تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی منتظر نظر شورای همتا (شورای هماهنگی ترافیک استان) است گفت: این طرح هنوز بلاتکلیف تایید مکان است.
وی افزود: برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی منتظر پاسخ شورای همتا هستیم و هنوز پاسخ به ما نرسیده است.
* المان میدان امام رضا(ع) بازیچه لجباری ها
شهردار بجنورد درباره طرح المان میدان امام رضا(ع) گفت: المان هشت طاقی میدان امام رضا(ع) منتقل می شود.
وی افزود: در طرح تفصیلی بجنورد، یک میدان در در تقاطع کشتارگاه ایجاد می شود که المان میدان امام رضا(ع) به این میدان منتقل می شود.
براتیان در باره پروسه اجرای المان میدان امام رضا(ع) گفت: شورای چهارم مانع اجرای قرار داد اجرای المان شد و از 2 سال گذشته تا کنون میدان امام رضا(ع) بلاتکلیف مانده است.
وی گفت: اکنون با وضعیت نامناسب مالی، ساخت میدان در اولویت شهرداری نیست و برای اینکه چهره زشت سامان یابد، فضای سبز اجرا شد تا شکل ظاهری میدان اصلاح شود.
براتیان اظهار کرد: پروژه ساخت المان میدان امام رضا(ع) در بجنورد که قرار بود با هشت میلیارد ریال انجام شود اکنون 25 میلیارد ریال هزینه دارد.
شهردار بجنورد با بیان اینکه این تصمیم شورای چهارم سبب شد تا مردم بجنورد و مسافران عبوری از استان 2 سال با چهره زشت میدان امام رضا(ع) روبه رو شوند گفت: در چند سال گذشته و اکنون شاهد حاشیه سازی برای این میدان هستیم و پروژه ای که قرار بود نماد زیبای شهر باشد، متوقف و خسارت زیادی به به بیت المال تحمیل شد.
شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری