Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@23:29:23 GMT

تصادف فراری با خانه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۴۸۸۱

تصادف فراری با خانه

خروج ناگهانی خودروی «فراری» از مسیراصلی و برخورد مهیبش با یک ساختمان، ساکنان را وحشتزده به بیرون ازخانه‌ها کشاند.

ایران آنلاین / در این حادثه که صبح دیروز در حوالی شهر «سامرست» انگلیس رخ داد، کنترل خودروی گران قیمت به‌دلیل نقص فنی ازدست راننده خارج شد. این خودرو پس از ورود به حیاط خلوت یک خانه و درهم کوبیدن دیوار، در باغچه متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تلگراف، راننده این خودرو که بشدت شوکه شده بود به مأموران گفت: «با سرعت معمولی درحرکت بودم که ناگهان پدال گاز خودرو دچار مشکل شده و به‌صورت خودکار عمل کرد. به همین خاطر کنترل خودرو از دستم خارج شد. با این حال برای جلوگیری از کشته و مجروح شدن سرنشینان دیگر خودروها، فرمان را به‌طرف باغچه حیاط خانه چرخاندم تا حداقل خسارت جانی برجا بماند.
ساکنان خانه و همسایگان‌شان نیز که بشدت شوکه شده بودند گفتند، صبح زود درخواب بودیم که صدای مهیبی شنیدیم. به همین خاطر وحشتزده بیرون دویدیم که با این صحنه باورنکردنی روبه‌رو شدیم. این سوپرخودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟