Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بعد از ظهر دوشنبه در کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت استان با تاکید براینکه پیش ثبت نام دریافت کارت ملی هوشمند جهت رفاه مراجعین در دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی به صورت رایگان انجام می شود، گفت: مراجعین جهت دریافت کارت ملی هوشمند فقط مبلغ 31 هزار تومان (مبلغ 21 هزار تومان به خزانه کشور و 11 هزار تومان هزینه خدمات) پرداخت می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه دفاتری که خدمات هویتی مربوط به سازمان ثبت احوال را ارائه می دهند باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از جعل اطلاعات هویتی معمول نمایند، یادآورشد: ارائه خدمات کلیه دستگاه های اجرایی استان از ابتدای سال 97 از طریق کارت ملی هوشمند صورت می گیرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید براینکه دستگاه های حوزه سلامت، بانک ها، پست و ثبت احوال باید از ابتدای سال 97 کلیه استعلامات و خدمات خود را به صورت بر خط انجام دهند، اظهار کرد: براساس تاکیدات مدیرکل امنیتی و انتظامی وزارت کشور، باید نظارت بیشتری بر دفاتر پیشخوان دولت از سوی اداره کل ثبت احوال استان صورت پذیرد.


فدائی از انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین کارگروه استانی پیشخوان دولت استان کرمان با شرکت آب منطقه ای در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این تفاهم نامه به منظور اجرای مصوبات شورای عالی اداری و قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای کاهش مراجعات متقاضیان به ادارات و سازمان های دولتی و همچنین ایجاد تسهیلات برای شهروندان منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

ارائه کلیه خدمات دولت از طریق کارت ملی هوشمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان