Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند دوشنبه در نشست امضای این تفاهم نامه اظهار کرد:هدف گذاری این سازمان به منظور توسعه زیر ساخت های همه جانبه و خدمات عمومی با هدف جذب بیشتر سرمایه گذار در شهرستان های آبادان و خرمشهر است.
اسمعیل زمانی گفت:توسعه خدمات شهری نیز با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند است و اگر نتوانیم زیر ساخت های لازم با خدمات عمومی را ایجاد کنیم سرمایه گذار به منطقه ورود نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در حوزه های بهداشت، سلامت و آموزش زیرساخت ها مناسب و سرمایه گذاری خوبی در این منطقه انجام شده است.
شهردار آبادان نیز در این نشست گفت:با اجرای طرح بهسازی شهری در مناطق مختلف آبادان به دستگاه های حفار تا پنج سال اجازه حفاری داده نخواهد شد.
حسین حمیدپور افزود:طبق تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد اروند تمام معابر و خیابان های مناطق ذوالفقاری، فاز4 امیرآباد، شطیط، علوانیه آبادان بهسازی و آسفالت خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این نشست گفت:آسفالت شهری آبادان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و باعث نارضایتی شهروندان شده است.
حسن کمری میزان سرانه فضای سبز شهری آبادان کمتر از 2 متر اعلام کرد و اظهار کرد: اعلام 16 متر سرانه فضای سبز شهر آبادان کذب است ضمن اینکه در بحث روشنایی معابر نیز با مشکل روبه رو هستیم.
وی تعداد حقوق بگیران شهرداری آبادان را 2 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود:تعداد حقوق بگیران شهرداری با رتبه 11 آبادان 2 برابر چارت سازمانی است و این مهم باعث شد تا بسیاری از اعتبار شهرداری آبادان صرف پرداخت حقوق شود.
منطقه آزاد اروند با مساحت37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.
3015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر