Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@15:53:34 GMT

میرالاس رسما هم‌پستی انصاری‌فرد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۷۴۲۲

میرالاس رسما هم‌پستی انصاری‌فرد شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، کوین میرالاس، بازیکن 30 ساله تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه اورتون انگلیس که شب گذشته (یکشنبه) وارد یونان شده بود امروز در مراسم معارفه‌اش شرکت و پیراهن المپیاکوس را بر تن کرد.

کوین میرالاس که سابقه بازی در تیم المپیاکوس یونان پیش از سال 2012 میلادی را دارد به صورت قرضی از اورتون به تیم یونانی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن مطرح بلژیکی هم‌پستی کریم انصاری‌فرد در خط حمله المپیاکوس خواهد بود.

مهاجم جدید تیم المپیاکوس یونان پس از انتقال رسمی به این تیم گفت: لحظه‌ استثنایی دیگری برای من فرا رسید و به گذشته بازگشتم. بی‌صبرانه منتظر بازی دوباره در ورزشگاه کارایسکاکی آتن با پیراهن المپیاکوس پیش چشمان هواداران هستم. فکر می‌کنم بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

خبر دیگر از المپیاکوس یونان حاکی از آن است که اوسکار گارسیا، سرمربی جدید اسپانیایی این تیم عصر امروز در نشست خبری شرکت کرد و از فردا به صورت رسمی تمرینات یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی را زیر نظر می‌گیرد.

604

کوین میرالاس یونان المپیاکوس یونان کریم انصاری فرد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:‌ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد