Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ولایتمداری و تکلیف محوری مردم را ارج نهاده و از آحاد شرکت‌کنندگان در تجمعات و راهپیمایی‌های حماسی ضد فتنه و ناآرامی قدردانی کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران به خاطر برگزاری پرشور راهپیمایی‌هایی در محکومیت ناآرامی‌ها و تخریب‌های اخیر توسط برخی جریانات خاص، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این بیانیه آمده است: شکر و سپاس خداوند قادر متعال را به‌پاس نعمت گران‌سنگ امّت متدین، بصیر و دشمن‌شناس ایران اسلامی، مردم شریف و وظیفه‌شناسی که باروحیه تحسین‌برانگیز نشأت‌گرفته از باور دینی و انقلابی، حضور آگاهانه درصحنه و صیانت از میراث ماندگار احیاگر اسلام ناب محمدی (حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه) را برخود فرض دانسته و در بزنگاه‌ها با الهام از رهنمودهای گهربار مقتدای عظیم‌الشأن امّت اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، وفاداری نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و انواع توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن همانند فتنه آمریکایی – صهیونیستی سال 1388 را درهم‌پیچیده است، واقعیتی که دربرگیرنده یکی از بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی همانا مردمی بودن نهضت و متکی بودن نظام به مردم هست.

این بیانیه می‌افزاید: از این منظر در هفته‌های اخیر بازهم با زمان‌شناسی و درک این واقعیت که دشمنان کینه‌توز ایران مقتدر با موج‌سواری و سوءاستفاده شیطانی از دغدغه اقتصادی مردم، زمینه‌ساز و عامل اصلی هتک حرمت رذیلانه به مقدسات و ساختارشکنی توسط مزدوران و ضدانقلاب هستند، بار دیگر خیل عظیم امت حزب‌ا‌لله با استعانت از ذات اقدس ربوبی جلّ و علا، آگاهانه و پرشورتر از قبل درصحنه حضور یافته و با اعلام نفرت و انزجار قلبی از این ددمنشی‌ها، فتنه جدید استکبار را خنثی کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه خود آورده است: این ولایتمداری و تکلیف محوری را ارج نهاده و از آحاد شرکت‌کنندگان گران‌قدر در تجمعات و راهپیمایی‌های حماسی ضد فتنه و اغتشاش، همچنین از نیروهای دلاور انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام حضرت بقیه‌الله الاعظم که با اقدام قاطع توأم با درایت عملکرد ستودنی از خود به نمایش گذاردند صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماید و باذن‌الله، جهانیان در استمرار نقش‌آفرینی‌های قبلی مردم، بازهم با شادابی و نشاط وصف‌ناپذیر و حضور در راهپیمایی سراسری، پرشور و درس‌آموز یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه نظاره‌گر تجلی دست قدرت الهی و خلق حماسه ماندگار مجددی در پشتیبانی همگان از نظام اسلامی و ولایتمداری دشمن‌شکن را نظاره‌گر خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس

به گزارش «تتابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، اداره پلیس پاریس در بیانیه‌ای در این باره، اعلام کرد: در جریان تظاهرات اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) روز جهانی کارگر در پاریس، ۴۵ نفر از تظاهرات کنندگان بازداشت و ۱۲ نفر از نیروهای پلیس ضد شورش فرانسه مجروح شدند.

بر اساس بیانیه اداره پلیس پاریس، ۱۸ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده بودند اما اتحادیه کارگری چپگرای سی‌جی‌تی این تعداد را ۵۰ هزار نفر اعلام کرده است.

به گفته پلیس فرانسه، امسال در مجموع حدود ۱۲۱ هزار نفر در تظاهرات روز جهانی کارگر در سراسر فرانسه شرکت کردند اما اتحادیه کارگری چپگرای سی‌جی‌تی آنها را ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرده است.

به نوشته رویترز، پلیس ضد شورش فرانسه برای متفرق کردن تعدادی از تظاهرات کنندگان از گاز اشک آور و باتوم استفاده کرده است.

معترضان عمدتاً از هزینه بالای زندگی و اصلاح مزایای بیکاری عصبانی بودند اگرچه برخی نیز پرچم فلسطین را برای نشان دادن همبستگی خود با مردم غزه به اهتزاز درآوردند.

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس