Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین دینگ به عنوان یک سرویس جدید در حوزه تاکسی اینترنتی با حضور علی دایی به عنوان سفیر برند دینگ رونمایی شد.

امیر منشوریان، مدیر عامل اپلیکیشن دینگ در مراسم رونمایی از برند دینگ گفت: اپلیکیشن دینگ نسبت به سایر تاکسی‌های اینترنتی فعال کشور دارای دو ویژگی جدید است که باعث می‌شود تا روند جذب راننده برای این اپلیکیشن سرعت بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل دینگ افزود: امروزه بحث آلودگی هوا از موضوعات مهم است که در جان و مال مردم تاثیر بزرگی گذاشته است. دینگ با استفاده از نیروی بومی فعالیت می‌کند و در جهت کسب رضایت بانوان از ناوگان مخصوص بانوان استفاده می‌کند.

وی با اشاره به مسئله درآمد برای رانندگان در تاکسی‌های اینترنتی گفت: یکی از مسائل مهم درآمد نهایی و رقبت به فعالیت برای رانندگان است به همین جهت دینگ تلاش می‌کند تا سودآوری آنها را از میزبانی مسافران دینگ به میزان زیادی افزایش دهد.

مدیر عامل اپلیکیشن دینگ از پرداخت هزینه استهلاک ناوگان استخدامی خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از این سامانه خیال رانندگان از استهلاک قطعات و افزودنی‌هایی چون لاستیک، لنت ترمز، روغن موتور، فیلتر روغن، فیلترهوا،فیلتر بنزین و ... راحت است و این یعنی اصطلاک برای راننده صفر است.

منشوریان ادامه داد: رانندگان در کیلومترهای مشخص هزینه های مربوطه را دریافت می کنند تا هیچ گونه نگرانی بابت قطعات مصرفی خودروی خود نداشته باشند. در عین حال علاوه بر این موضوع، رانندگان می توانند به مسافران خود امتیاز دهند. این دو ویژگی متمایز یک برتر محسوس نسبت به سایر اپلیکیشن‌هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند.

وی با بیان این که سرویس تاکسی در اختیار برای مسافر در دینگ ارائه می‌شود، گفت: سرویس در اختیار به مسافران اجازه می دهد تا یک خودرو را بصورت کامل و برای زمان مشخصی درخواست کنند. این مسئله علاوه بر کاهش استهلاک خودرو میزبان، به مسافران در کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت کمک بسیار خواهد کرد. این نوع درخواست تاکسی ارزان‌تر تمام می شود و قیمت تمام شده بر اساس ساعات استفاده از خودرو است.

منشوریان درباره ورود دینگ به سرویس اشتراک خودرو نیز خاطر نشان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های دینگ، دنگی نام دارد که در آن شما می‌توانید ماشین و سفر را به اشتراک بگذارید و بدین خاطر هزینه کم‌تری را پرداخت کرده و همچنین به کاهش آلودگی و ترافیک کمک کنید. بدین ترتیب که چند نفر که مقصد مشابهی دارند، از یک خودرو استفاده کرده و بدین خاطر هم هزینه برای هر مسافر کم‌تر شده و هم از آن خودرو بهترین استفاده در حمل و نقل شهری صورت می‌گیرد.

علی دایی نیز به عنوان سفیر برند دینگ گفت: این اپلیکیشن توسط قشری جوان و تحصیل‌ کرده ایجاد شده است. مطمئنا هم اکنون در کشور ما بزرگ‌ترین مشکل‌مان، بیکاری جوانان است و به‌نظرم این شرکت می‌تواند در کاهش بیکاری و خدمات خوب به مردم فعال و موفق باشد. دینگ می‌تواند سطح رقابتی را در این عرصه بالا ببرد و انشالا بتوانیم خدمات خوبی به مردم داده و ایجاد اشتغال کنیم.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رانندگان قبل از حرکت آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی و تداوم این شرایط تا چند روز آینده لغزندگی سطح معابر و احتمال وقوع حوادث ترافیکی دور از انتظار نیست.

وی افزود: بنابراین توصیه‌ای که به همه رانندگان داریم این است که قبل از حرکت، آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مواردی که بیشتر باید مورد توجه رانندگان قرار بگیرد رعایت سرعت مطمئنه است، یعنی سرعتی که به تناسب شرایط باید داشته باشند و یکی دیگر از الزاماتی که رانندگان باید رعایت کنند، رعایت فاصله طولی با خودروهای جلوتر است.

وی گفت: رانندگان اگر به ناچار مجبور به توقف شدند الزامی است که از توقف در سطح راه خودداری و خودرو را برای جلوگیری از حوادث بعدی و زنجیره‌ای به شانه جاده هدایت کنند.

زارع گفت: موضوع مهم دیگری که رانندگان باید قبل از حرکت خودرو به آن توجه کنند بحث سلامت خودرو از نظر فنی است، از جمله برف پاک کن، چراغ‌ها، شیشه شور که بخشی از وقوع حوادث به همین موارد مرتبط است.

وی در پایان گفت: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی روز خوبی را برای برای خود و خانواده داشته باشید.

کد خبر 751242

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • (ویدیو) تصادف وحشتناک خودرو تیگو ۷ پرو و تاکسی ۴۰۵
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • ببینید | تصادف وحشتناک خودرو تیگو ۷ پرو و تاکسی پژو ۴۰۵
  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان