Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@11:15:42 GMT

سبوس یارانه ای و شناور برای دامداران بابلی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۳۴۳۲

سبوس یارانه ای و شناور برای دامداران بابلی

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید احمد طاهری افزود: برای تامین نهاده های یارانه دار برای کمک به کاهش هزینه تغذیه در دامداریها با همکاری و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام ، از طریق تشکل های صنفی دامداران در اختیار دامپروران قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی بابل درادامه گفت: بررسی 144 پرونده دریافتی ازدفتر خدمات دامپروری و همچنین بررسی247 فقره پرونده مربوط به زنبورداران و دامداران برای پرداخت تسهیلات بانکی پست بانک از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به عاملیت پست بانک از برنامه های اجرایی بهبود تولیدات دامی شهرستان بابل در ماه گذشته بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: برای نخستین بار گلخانه‌ای به سطح ۳۸۰ متر مربع با ۱۰۳ درخت موز در شهرستان داراب ایجاد شد.
وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم موز از این گلخانه برداشت شده است.
فتحی گفت: تغییر الگوی کشت و اجرای کشت گلخانه‌ای یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت در بخش کشاورزی است که شرایط را برای حرکت به سمت کشاورزی پیشرفته و علمی فراهم می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب بیان کرد: کشاورزی در محیط گلخانه، علاوه بر آن که اثربخشی مستقیم بر مبارزه با آفات و امراض گیاهی دارد، در مدیریت مصرف آب هم نقش به‌سزایی داشته و برای شهرستانی چون داراب که با کمبود منابع آبی همراه است، بهترین روش برای استفاه مناسب از منابع آبی موجود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند