Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:43:26 GMT

چطور یک انیمیشن کمپانی واینستین را نجات داد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۴۰۱۷

چطور یک انیمیشن کمپانی واینستین را نجات داد

کمپانی معروف تولید فیلم هالیوودی به خاطر رسوایی عظیم صاحبش در معرض غرق شدن است، اما یک دارایی ارزشمند تا به حال توانسته آن را روی آب نگه دارد.

خبرگزاری مهر: کمپانی معروف تولید فیلم هالیوودی به خاطر رسوایی عظیم صاحبش در معرض غرق شدن است، اما یک دارایی ارزشمند تا به حال توانسته آن را روی آب نگه دارد.

به گزارش د رپ، خرس پدینگتون مخلوق دوست‌داشتنی سینماها که همیشه یک کت بارانی گرم‌ونرم به تن دارد یکی از تنها چیزهایی است که در حال حاضر کمپانی تهیه فیلم واینستین را بعد از رسوایی‌های رییسش زنده نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی واینستین حقوق رسمی فروش فیلم نخست «پدینگتون» را در ایالات متحده در اختیار داشت که در نخستین هفته اکرانش در سال ۲۰۱۵ توانست ۲۵ میلیون دلار بفروشد و در نهایت فروشش را به ۷۶ میلیون دلار رساند. با این حال، بعد از این که رسوایی آزار جنسی واینستین در ماه نوامبر آشکار شد، کمپانی او حقوق رسمی داخلی «پدینگتون ۲» را به قیمتی که اعلام نشد به کمپانی برادران وارنر فروخت.

به این ترتیب برادران وارنر همین آخر هفته «پدینگتون ۲» را در آمریکای شمالی اکران خواهد کرد و این در حالی است که فیلم تا اینجا نقدهای خوبی دریافت کرده است. این خبر خوبی برای شرکتی است که به خاطر رسوایی‌های موسسش تا لبه ورشکستگی رفت.

قرارداد فروش «پدینگتون ۲» باعث شد کمپانی واینستین کمی شناور بماند تا وقتی که بتواند مالکی جدید پیدا کند دلیلش هم این بود که «پدینگتون» یکی از تنها دارایی‌های با ارزش این کمپانی بود که می‌توانست قیمتی بالا برای دیگر استودیوهای علاقه‌مند داشته باشد. تحلیلگران باکس‌آفیس تخمین می‌زنند که «پدینگتون ۲» بتواند چیزی بیش از ۲۰ میلیون دلار در آخر هفته تعطیلات بفروشد.

البته، مشکلات هاروی واینستین تقصیر پدینگتون دوست‌داشتنی نیست و تهیه‌کننده این فیلم دیوید هِیمَن در صحبت‌های اخیرش ابزار امیدواری کرده که «پدینگتون ۲»‌ بتواند خودش را از این استودیو جدا کند.

در حال حاضر ۶ نفر خواستار خریدن باقی‌مانده کمپانی واینستین هستند و این در حالی است که بالاترین پیشنهاد آنها از ۵۰۰ میلیون دلار پایین‌تر است. این صاحب جدید هر کسی که باشد، مسئول پرداخت هزینه‌های دادگاه کمپانی واینستین نخواهد بود چون بیشتر آن مربوط به پرونده آزار جنسی هاروی واینستین است.

مسلما می‌توان مطمئن بود که به محض این که قرارداد خرید این کمپانی نهایی شود، صاحب جدید برند جدیدی برای آن انتخاب خواهد کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این بانوی میانسال هنگام عبور از پل آبراه تقاطع را‌ه‌آهن در آب گرفتگی گیر افتاده بود.

آتش‌نشانان ایستگاه‌های سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد موفق شدند با حضور به موقع و تلاش خود وی را نجات داده و سپس خودرو را رهاسازی کنند.

دیگر خبرها

  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد