Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، اختتامیه اولین جشنواره عکس سلامت شهری صبح امروز با حضور محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، صالحی امیری‌ معاون فرهنگی شهردار تهران، سمانه زمانی مدیر کل سلامت شهرداری تهران، نصراله آبادیان شهردار منطقه11 و شرکت کنندگان و برگزیدگان جشنواره عکاسی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد حق‌شناس‌ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: سلامت مسئله امروز جامعه درتهران است و موانعی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد کم نیست.آب شهر تهران با فواصل زیادی از حوزه‌های مختلف به دست ما می‌رسد و یکی از مشکلات سلامت شهری فاضلاب است.

وی با ابراز تأسف از این که ما زباله‌های فراوانی در این شهر تولید می‌کنیم، افزود: این پدیده مهم‌ترین عنصری است که سلامتی ما را تهدید می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با یاد آوری این که در میان شاخص‌های زندگی و شاخص‌های امید به زندگی کشور ما در حوزه‌های مختلف یکی از بهترین‌های منطقه‌ و جهان است؛ ادامه داد: تلاش‌های حوزه پزشکی توانسته دستیابی ما را به فناوری های نوین در بالاترین سطح خود قرار دهد.

حق‌شناس با طرح این پیشنهاد که برگزاری مسابقات عکس در منطقه 11 پایدار شود؛ اظهار کرد: این جشنواره باید هر ساله در رابطه با موضوعات مرتبط با شهر، برگزار از هنر عکاسی برای ثبت و ارتقای موقعیت سلامت شهری استفاده کنیم.

عضو شورای شهر تهران در پایان‌ گفت: هنگامی که هنر در خدمت سلامت و یا یک هدف مقدس‌ قرار بگیرد‌ ارزشمندی مناسب‌تری پیدا می‌کند و من امیدوارم منطقه 11 به مرکز هنرهای تهران و ایران تبدیل شود.

جشنواره عکس سلامت شهری از سوی شهرداری منطقه 11، اداره کل سلامت شهرداری، اداره ارشاد تهران و مرکز آموزش‌های فرهنگی دارالفنون با هدف نگریستن به محیط شهری از زاویه سلامت برگزار شده است که طی آن بیش از 3673 اثر از یکهزار عکاس آماتور و حرفه ای دریافت شد که 260 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در هر موضوع 3 اثر برنده نهایی شدند.

برگزیدگان این جشنواره در حوزه‌های مسجد محله‌، محیط زیست‌، مادر و کودک، سالمندان ، محیط کار و اوقات فراغت‌ مورد تقدیر قرار گرفتند.

700

آلودگی هوا رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اختتامیه اولین جشنواره عکس شهری کمبود آب فاضلاب زباله ها

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت

بر اساس اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برای گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی "مدرسه قوی، ایران قوی" سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری