Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:16:46 GMT

وین دیزل و مت لاریا در پروژه‌های جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۴۹۳۸

وین دیزل و مت لاریا در پروژه‌های جدید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به نقل از ورایتی، در اخبار این هفته از پیوستن بازیگران به پروژه‌های جدید، نام وین دیزل و مت لاریا به چشم می‌خورد.

وین دیزل در حال مذاکره است تا به فیلم علمی‌تخیلی «بلادشات» محصول کمپانی سونی بپیوندد که بر پایه یک شخصیت کمیک‌بوکی ساخته می‌شود. نیل موریتز که تهیه‌کننده فرنچایز «سریع و خشمگین»‌ است مسئولیت تولید این فیلم را بر عهده خواهد داشت و دِیو ویلسون و اریک هایزرر کارگردان و فیلمنامه‌نویس آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت بلادشات که نخستین بار در سال ۱۹۹۲ معرفی شد، سربازی است که در آستانه مرگ قرار دارد اما قدرت ترمیم بالا و تغییر شکل پیدا می‌کند که به خاطر نانوماشین‌هایی است که در جریان خونش حرکت می‌کنند.

دیزل قرارست در پروژه‌های دیگرش در سه فیلم دیگر «سریع و خشمگین» بازی کند که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اکران خواهند شد. او همچنین بخشی از فرنچایزهای اکشن «ریدیک» و «تریپل اکس»‌ بوده است.

از سوی دیگر،‌ مت لاریا به جمع بازیگران فیلم جدید «شفت» محلق شده و به این ترتیب مقابل ساموئل ال. جکسون، جسی تی. آشر، رجینا هال و الکساندرا شیپ نقش‌آفرینی خواهد کرد.

تیم استوری این فیلم را از روی فیلمنامه کنیا بریس و الکس بارنو کارگردانی خواهد کرد. داستان آن حول محور یک مامور اف‌بی‌آی می‌گردد که شروع به تحقیق در مورد پرونده قتل یکی از دوستانش می‌کند و در این راه از پدرش که با او ارتباط نزدیکی ندارد،‌ یعنی جان شَفت افسانه‌ای کمک می‌گیرد.

«شفت»‌ قرار است روز چهاردهم ژوئن ۲۰۱۹ اکران شود و از دیگر پروژه‌های لاریا می‌توان به «پادشاهی»، «نورهای جمعه شب‌ها» و «والدینی» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • کلیپ| رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • BRT کرج، خوب یا بد؟