Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@10:12:41 GMT

اطلس فرهنگی اجتماعی خوسف تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۵۱۶۸

اطلس فرهنگی اجتماعی خوسف تدوین می‌شود

دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان خوسف گفت: اطلس فرهنگی اجتماعی جامع شهرستان خوسف تدوین خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، رضا حسینی مقدم دبیرکارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان خوسف در جلسه ای که شب گذشته در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: اطلس جامع و به روز شده شهرستان خوسف حاوی ظرفیت های این شهرستان به زودی تهیه و تدوین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلس مذکور، شناسنامه شهرستان خواهد شد چرا که سعی شده است که در این اطلس تمامی مسائل شهرستان لحاظ شود.

دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان خوسف ادامه داد: این اطلس حاوی تعداد شهدا، ایثارگران، فرهیختگان، علما، صنایع دستی، معادن، محصولات کشاورزی، اماکن مذهبی، اماکن تاریخی، هیات های ورزشی، مسافت جاده های آسفالت و شوسه، تعداد چاهها و قنوات و غیره تهیه خواهد بود.

حسینی مقدم هدف از تهیه این طرح را، معرفی ظرفیت های شهرستان برشمرد و یادآور شد: داشتن اطلاعات بروز و دقیق سبب می شود تا مدیران بالادست در برنامه ریزی های لازم تدابیر بهتری اتخاذ کنند و این وظیفه همه دستگاه ها است که در این امر کوشا باشند.

وی اضافه کرد: از طرفی دیگر با توجه به حضور سرمایه گذاران در این شهرستان و همچنین ترانزیتی بودن خوسف، تهیه این اطلس بسیار کارگشا به نظر می رسد.

رئیس بهزیستی شهرستان خوسف عنوان کرد: پیرو دستور فرماندار شهرستان خوسف که عهده دار ریاست کارگروه است، اولین اطلس جامع شهرستان خوسف در پایان سال جاری رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تشریح وضعیت استان خراسان جنوبی پس از سیلاب و آب‌گرفتگی از بسته‌شدن برخی محور‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری، سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: سد‌های شوسف و چهار فرسخ پرشده است و سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است.

وی افزود: به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو‌های کمک‌دار مقدور است. تاکنون جان‌باخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

ظفری در ادامه گفت: وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است و بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است. سیل و آب‌گرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

وی همچنین در خصوص وضعیت محور‌های استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کرد: تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی، آب‌نما‌ها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محور عشق‌آباد به بردسکن مسدود است.

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال