Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 بر ضرورت بهره‌مندی از همه ظرفیت ها بویژه پارک ملی سرخه حصار در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

غلامعلی ابراهیمی که در جلسه شورای مدیران اجتماعی سخن می گفت، با بیان اینکه گردشگری عاملی بسیار مهم در توسعه شهرها محسوب می شود، خواستار ایجاد تمهیدات لازم در بهره مندی شهروندان تهرانی بخصوص ساکنان شرق تهران از فضای قطب گردشگری پارک سرخه حصار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک سرخه حصار در حوزه  گردشگری مستعد و دارای ظرفیت های فراوانی در این حوزه است  و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در پارک سرخه حصار می تواند بستر توسعه گردشگری شرق پایتخت را مهیا سازد و رونق صنعت گردشگری منطقه را ارتقاء دهد.

معاون شهردار منطقه 13 با بیان اینکه بهره مندی از فرصت های نوین گردشگری از ضروریات حوزه گردشگری است،  ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک با شناخت و ایجاد فضاهای مناسب برای برگزاری و اجرای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مانند ورزش‌های گروهی و مسابقات و... در جهت تسهیل، تقویت سرمایه گذاری و رفع موانع اقتصادی برای توسعه قطب گردشگری سرخه حصار با اخذ موافقت های قانونی اقدام شود و این امر منجر به تأمین انواع تفریحات و ایجاد زمینه های توسعه استراتژیک تفرج و تفریح، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، برپایی جشنواره ها و ده ها عنوان خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ... برای شهروندان و بخصوص ساکنان شرق تهران گردد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 13، گفتنی است پارک ملی سرخه حصار یکی از قدیمی ترین شکارگاه های ایران واقع در منطقه 13 شهرداری تهران با مساحتی درحدود ۹۱۶۸ هکتار، مرکب از دشت ها، تپه ماهورها و ارتفاعات بلند است که ارتفاع آن از 1220 متر تا 2147 متر متغیر است. آبنمای سنگی، مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق، کلینیک گل و گیاه، مسیر آموزش ترافیک و... از امکانات موجود در این بوستان است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها