Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@12:33:49 GMT

افزایش خدمات به نابینایان در شعب بانک شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۲۰۹۱

افزایش خدمات به نابینایان در شعب بانک شهر

در راستای تسهیل در ارائه خدمات ویژه به نابینایان، سیستم ارایه خدمات بانکی نابینایان برای نخستین بار در سرپرستی منطقه 5 بانک شهر( البرز) راه اندازی شد.

به گزارش عصرایران به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، شهرام عالی پور با بیان این مطلب گفت:این سیستم به منظور تسهیل در ارائه خدمات به نابینایان در شعبه فردیس کرج راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سرپرستی منطقه 5 البرز بانک شهر در ادامه افزود: با توجه به جایگاه اجتماعی این بانک و محور فعالیت‌های آن در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، سرویس دهی به افراد نابینا در شعبه فردیس کرج آغاز شد.

عالی پور با اشاره به ویژگی های این دستگاه خاطر نشان کرد: این دستگاه به شکل کیبورد است و نابینایان می‌توانند با استفاده از این دستگاه، همه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، واریز و برداشت وجه، خدمات کارت و غیره را دریافت کنند.

بانک شهر در حال حاضر در شعب مقدس اردبیلی، ولی عصر ، ونک ، پارک بهمن،اقدسیه،رشید تهرانپارس، فرخی یزدی و فلکه اول صادقیه تهران نیز خدمات ویژه نابینایان را ارائه می‌دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند