Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجرانی در واکنش به فیلم منتشر شده از جلسه خبرگان رهبری گفت: صمیمیت و برافروختگی که در سیما و سخن و حرکات (حضرت) آیت الله خامنه‌ای در این فیلم دیده می‌شود، تمامی نشانه‌های توانایی کسی است که بر خود پیروز شده است، نه نشانه ضعف و ناتوانی.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،مهاجرانی در واکنش به فیلم منتشر شده از جلسه خبرگان رهبری گفت: صمیمیت و برافروختگی که در سیما و سخن و حرکات (حضرت) آیت الله خامنه‌ای در این فیلم دیده می‌شود، تمامی نشانه‌های توانایی کسی است که بر خود پیروز شده است، نه نشانه ضعف و ناتوانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد کسانی که با هر انگیزه‌ای فیلم خبرگان را منتشر کرده‌اند، ممکن است در سطح، برخی غوغاسالاران را خرسند کرده باشند، اما خردمندان و نکته‌بینان می‌دانند و می‌فهمند که این فیلم نشانی از صداقت و صمیمیت درخشانی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری لفظی میان مقامات صهیونیست در جلسه کابینه این رژیم خبر داد.

به گزارش این شبکه صهیونیستی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه توقف جنگ در غزه عنوان کرده، خواهان برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به بن گویر گفته است: نصیحت‌های شما را نمی‌خواهم. ما به زودی وارد رفح خواهیم شد.

از سوی دیگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه جنگ این رژیم از نتانیاهو خواسته است که با توافق مبادله اسرا موافقت کند.

مطابق گزارش این رسانه صهیونیستی گالانت ضمن تشویق نتانیاهو به امضای توافق مبادله اسرا و آتش‌بسی که روی میز است، به نتانیاهو اعلام کرده این توافق، یک توافق خوب و فرصتی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست است.

کد خبر 6097699

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند