Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی نسب عصر سه شنبه در نخستین گفت و گوی خود با خبرنگاران با بیان اینکه در هرم توسعه پایدار جامعه، توسعه فکری نیز مد نظر است، تاکید کرد: رسانه ها می تواند از بسترهایی که دولت فراهم کرده است برای توسعه اقتصادی و رونق در جامعه تاثیرگذار باشند .
وی ادامه داد: ما به دنیال ایجاد توسعه پایدار با ابزار و امکانات هستیم، این کار فعالان عرصه رسانه هاست که فرصت و ظرفیت بی بدیلی را برای شتاب بخشی به بخش های مختلف در شهرستان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، کاظمی نسب با اشاره به اینکه نقش رسانه ها را نمی توان انکار کرد و نمی توان بدون آنها کار را پیش برد، افزود: رسانه ها علاوه برکار اطلاع رسانی ، افکار عمومی جامعه را هدایت می کنند.
سرپرست فرمانداری ابرکوه اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت رسانه ها توانسته ایم، اتفاقات اخیر را به خوبی کنترل کنیم، اگر درست از رسانه ها استفاده شود می توان اتفاقات خوبی را رقم زد.
به گفته وی رسانه های مختلفی در اختیار هر سازمان یا ارگانی هست تا بتوانند با استفاده از این ظرفیت خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند.
به گزارش ایرنا ، سرپرست فرمانداری ابرکوه در ادامه با اشاره به اینکه رسانه های شهرستان ابرکوه می تواند به عنوان اهرم ارتقا و توسعه و پیشرفت باشند، تصریح کرد: تمام صاحبان قلم باید از ظرفیت هایی که دارند استفاده و به دولت کمک کنند تا بسترهایی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی در ایجاد تولید و اشتغال مهم است، فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه می توان با استفاده از ابزار رسانه ، بهتر مردم را از خدمات دولت و نظام آگاه کرد یادآور شد: اعضای هر خانواده ای امروز در عصر اطلاع رسانی خود یک واحد تبلیغاتی هستند که می توانند از این ظرفیت عظیم از آن در راه رشد و توسعه استفاده کنند و در این زمینه نقش روابط عمومی دستگاه های اجرایی در تعامل با خبرنگاران بسیار تاثیرگذار است .
کاظمی نسب در ادامه با توجه به مشکلات مطرح شده از سوی خبرنگاران تاکید کرد: تقاضای فعالان عرصه خبر شهرستان به جد پیگیری خواهد شد .
وی 13دیماه جاری به سمت سرپرست فرمانداری ابرکوه منصوب شد و ظرف چند روز آینده با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب می شود.
کاظمی نسب، دانش آموخته دکترای مدیریت دولتی است، 27 سال سابقه خدمت در دستگاه های دولتی دارد ، وی 2سال در مجتمع آموزشی خارج از کشور، پنج سال فعالیت در معاونت آموزش و پرورش خاتم و 2سال تصدی بخشداری مرکزی این شهرستان را در پرونده کاری خود دارد.
همچنین محمدجواد آقایی و علی اکبر اسحاقی بخشداران مرکزی ابرکوه و بهمن با قدردانی از خدمات خبرنگاران اظهار کردند: باید تلاش شود بخشی از مشکلات اصحاب رسانه رفع و از آنها حمایت شود.
به گفته این 2 ، خبرنگاران منطقه کار خود را فقط از روی عشق و علاقه انجام می دهند و هیچ گونه پشتوانه و حمایت مالی ندارند و برخی از آنان با توجه به سختی کار ترجیح دادند، حرفه خود را تغییردهند.
همچنین ابوالفضل کارگر مسئول یکی از پایگاه های خبری ابرکوه افزود: بعد از سال ها کار خبری، آنچه خبرنگاران با آن دست به گریبان هستند، مشکلات مالی و اقتصادی است چرا که فعالیت خبری و رسانه ای هیچ گونه درآمدی ندارد حتی هزینه هایی که صرف می کنیم بیش از درآمد است که عاید می شود.
سید هاشم حسینی خبرنگار آزاد نیز گفت: اگر رسانه اطلاع رسانی صحیح، صریح و سریع نداشته باشد اصلا باید قلم را کنار بگذارد.
در این نشست خبرنگاران خبرگزاری ها،مسئولان و نمایندگان پایگاه های خبری شهرستان ابرکوه مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
در شهرستان ابرکوه بیش از 10خبرنگار با رسانه های مختلف کشوری و محلی و استان یزد و خبرگزاری ها همکای دارند.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند

استاندار اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما رسانه‌ها چهره خبیث این رژیم را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است