Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بين المللي قرآن(ايکنا) از کرمان، زهرا معين‌الديني، رئيس دانشگاه پيام‌نور استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 19 دی در ديدار جمعي از مديران ستاد و رئيس و همکاران مرکز کرمان با حجت‌الاسلام عليدادي سليماني امام جمعه کرمان گزارشي از فعاليت‌هاي دانشگاه در عرصه‌هاي آموزشي، فرهگني و عمران ارائه کرد و گفت: دانشگاه پيام نور کرمان در راستاي منويات مقام معظم رهبري در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي و تجاري‌سازي علم، 16 شرکت فعال در مرکز رشد و نوآوري خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از اين تعداد مرکز رشد و نوآوري، دو شرکت موفق به کسب عنوان شرکت دانش‌بنيان شده‌اند و برگزاري همايش‌هاي ملي زمين‌شناسي، شيمي و رياضي، مبيّن پتانسيل بالاي علمي دانشگاه پيام‌نور استان کرمان است.
معين‌الديني بيان کرد: ميزباني نخستين رويداد توليد محتوي ديجيتال استان کرمان نيز اسفند ماه امسال به ميزباني دانشگاه پيام‌نور برگزار مي‌شود که برگ زرين ديگري از افتخارات دانشگاه است.
وي همچنين از قبولي 30 هزار فارغ‌التحصيل دانشگاه پيام‌نور در مقاطع تحصيلات تکميلي دانشگاه‌هاي کشور در سال گذشته خبر داد و تأکيد کرد: از اين تعداد يک هزار نفر در دانشگاه‌هاي تهران پذيرفته شده‌اند که نتيجه سيستم آموزشي منحصر به فرد و منابع غني درسي و امتحانات متمرکز با سئوالات استاندارد است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در بخشی از پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ومحمد مهدی فداکار  آمده است: این روحانى خدوم، مردمى و شریف از شخصیت هاى برجسته و موثر در جنوب استان کرمان بود که خدمتگزارى صادقانه ایشان در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب‌دیده هرگز فراموش نخواهد شد.  
مرحوم حجت الاسلام دهقان دولتی امام جمعه شهربلوک یکشنبه این هفته در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو